Hoe kan ik 2 audio-cd's bundelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundance

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
320
Helpers,

Ik wil 2 audio-cd's samenvoegen tot een nieuwe compilatie om in mijn auto af te kunnen spelen. Dus in een gewone cd-speler.
Met welk programma kan dat?

Groeten, Sundance
 
Laatst bewerkt:
Dat kan met een audio editing programma bijv CoolEdit Pro of Adobe Audition.
 
Bedankt voor de reacties.
Nero 6 heb ik, de 2 andere niet.
Nu heeft Nero heel veel mogelijkheden. Waar op internet kan ik de gebruiksaanwijzing vinden voor het compileren van verschillende audio-cd's?
Ik heb met Google gezocht, maar ben nog niet geslaagd.

Sundance
 
Compileren is toch gewoon samenstellen, oftewel nummers van verschillende albums halen en op een cd branden? Dat kan dus idd met Nero. Open Nero Express, kies voor 'audio-cd' en klik op 'toevoegen'. Zoek dan alle nummers bij elkaar die je hebben wilt, totdat het balkje onderaan aangeeft dat je cd-tje bijna vol is. Dan branden.

Om je audio cd's op je pc te zetten; www.audiograbber.nl

Poekie
 
Bedankt Poekie. Ik denk dat ik er nu uit ben.
Audiograbber heb ik gedownload. Ik kan nu de cd-s gaan rippen en - zoals je beschrijft - met Nero op 1 cd samenvoegen en branden.

Groeten, Sundance
 
Let erop dat Audiograbber niet automatisch je cd ript naar mp3, maar naar wav. Dit scheelt een hoop tijd en kwaliteitsverlies.

Veel plezier ermee:)

Poekie
 
Nou ben ik niet zo'n PC-freak, maar je kunt ze toch gewoon in je media bibliotheek van Windows Mediaplayer kopieëren, je haalt de nummers die je niet wilt weg en kopieert de rest naar je nieuwe lege CD.
 
Het is inmiddels gelukt met Audiograbber en Nero.
Bedankt voor de tips.

Groeten, Sundance
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan