Pinnacle studio 9 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

TitaniumPrelude

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2002
Berichten
45
Beste,
Ik heb studio 9, nu heb ik van mijn digitalecamera een film binnen gehaald en heb deze bewerkt.
In de nieuwe film zitten heelveel overgangen, en de film duurt 1 uur en 41 min.
Dit alles is goed gegaan.

Nu wil ik een DVD maken en moet Pinnacle studio 9 de boel gaan berekenen, als hij dan bij de 10e overgang aankomt loopt studio 9 vast. en doet de computer niets meer.
Haal ik alle overgangen eruit dan is het geen probleem en brand hij zo de DVD. Alleen nu heb ik weer een probleem met het geluid.
Als ik de DVD die ik heb gebrand in mijn DVD speler stop en afspeel moet ik het geluid van de tv vol open zetten wil ik iets horen. Is hier ook iets aan te doen.

Als ik alles op de computer afspeel bij bewerken, gaan alle overgangen en heel de film goed en is het geluid ook perfect.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Mijn systeem is een pentium 4
1.7 Gig
2x 40 Gig hardeschijf die nog voldoende ruimte overheeft 7200 toeren
512 MB DDR geheugen
alle energie beheer zoals vaste schijven uitschakelen en zo voorts is uitgeschakeld.
Norton is uitgeschakeld.
 
Heb je de laatste update al opgehaald van studio 9.
In de begin versie zaten een paar foutjes.
 
Reaktie

Helaas ik heb de update geinstalleerd maar het probleem doet zich nog steeds voor. Bij de 10e overgang stopt de computer met het herberekenen en gaat hij niet meer verder met het volgende videofragment.
Het geluid heb ik ondertussen opgelost.
 
En als je de tiende overgang er uit haalt wat doet het programma dan.
Dus alleen de tiende er uit.
 
Nu heb ik de 10e overgang eruit gehaald en loopt hij 5 overgangen verder en heb ik hetzelfde probleem weer.

Dit had ik ook bij versie 7 en heb daarover met pinnacle gebeld maar zij konden mij ook geen oplossing geven.

Heb je nog meer tips die ik proberen kan.
 
is de 10 e overgang die je weggehaald hebt dezelfde als waar hij nou op vastloopt?
 
Nee, nu loopt hij 5 videobeelden en 3 overgangen verder en dan bij de volgende overgang loopt hij vast.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel eigenlijk of de overgangen waar het op vastloopt of dat dezelfde overgangen zijn.
b.v. steeds op een spiraal of op een blad wat van links naar rechtst gaat.
 
Dan denk ik dat jij het probleem gevonden hebt.:)
 
Helaas, nu heb ik er allemaal verschillende overgangen in gezet en stopt de computer nog met berekenen van het gemonteerde videobestand. bij het 15e filmpje
 
En is die overgang toevallig dezelfde overgang als waar het in het begin ook op vast liep.
 
Nee dit is weer een totaal andere overgang. Dus dat maakt de moeilijkheidgraad van het zoeken lastiger.
 
Hmmmmmmm,
Dat is jammer, het wordt steeds minder hoor wat ik kan bedenken.

Maar je schrijft 1 uur 41 minuten volgens mij kan er maar 1 uur 20 minuten op een dvd, zou dat het probleem kunnen zijn.
 
Helaas, ik werk met Pinnacle video 8 en ken het probleem. Als je veel overgangen gebruikt loopt de handel vast. Een veel voorkomend probleem bij Pinnacle. Naast Pinnacle gebruik ik Magix Video de luxe. Dat programma heeft minder problemen met overgangen. Schrale troost.
Joke ::D
 
Ook aan het probleem dat de film te lang is heb ik ook aan gedacht en heb ik hem vanaf het begin in 2 delen gemaakt. Een deel van een uur en de ander van 40 min.

Weet jij of iemand anders nog andere goede video bewerkings programma's???
 
Boven jouw vraag staat er al 1 genoemd is goed en niet te duur.
Wil je het iets beter dan heb je Adobe premiere maar dan moet je wel flink in de buidel tasten.

Hoe maak jij verbinding met het internet adsl, kabel telefoon.
 
Als je in mijn profiel even op stuur een e-mail naar puppie dan geef ik je even mijn ftp adres.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan