films downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

m@ikel

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Berichten
176
Hey mensen

Ik brand al heel lang dvd's met clone DVD 2 maar ik heb van veel mensen gehoord dat het tegenwoordig ook makkelijk via het internet gaat op welke sites kan dit dan ???

En liever geen Kazaa

Alvast bedankt
 
M@ikel,

Ik begrijp jou vraag niet helemaal.
Clonedvd is om een kopietje te maken van een dvd die in jouw bezit is.

wat wil jij dan met een site van internet. Of wil jij weten waar je dvd films kunt downloaden.
 
De vraag lijkt mij duidelijk. M@ikel zoekt een goede site met een weelderig aanbod van rips van nieuwe dvds. Liefst niet van Kazaa want dat schiet natuurlijk niet op met 3 kb/s.

Helaas voor M@ikel (en anderen wellicht) bestaat het fenomeen auteursrecht. Een bevredigend antwoord op de vraag betekent in wezen het vergemakkelijken van het schenden van dat recht.

Correcte forums (zoals ik helpmij tot dusver heb ervaren) delen zulke informatie liever niet. Met loopt namelijk de kans bonje met de eigenaar te krijgen.

Kortom, voor informatie omtrent illegale downloadz moet je (waarschijnlijk) niet hier wezen.

Succes.

Cheers,
 
Geplaatst door STIN0
De vraag lijkt mij duidelijk. M@ikel zoekt een goede site met een weelderig aanbod van rips van nieuwe dvds. Liefst niet van Kazaa want dat schiet natuurlijk niet op met 3 kb/s.

Helaas voor M@ikel (en anderen wellicht) bestaat het fenomeen auteursrecht. Een bevredigend antwoord op de vraag betekent in wezen het vergemakkelijken van het schenden van dat recht.

Correcte forums (zoals ik helpmij tot dusver heb ervaren) delen zulke informatie liever niet. Met loopt namelijk de kans bonje met de eigenaar te krijgen.

Kortom, voor informatie omtrent illegale downloadz moet je (waarschijnlijk) niet hier wezen.

Succes.

Cheers,
mooi gesproken,en volkomen gelijk:D
 
en bij deze dan ook dicht.

reden:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!


voor de complete tekst zie *** hier ***
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan