bestandsgrootte foto's ineens kleiner en niet kunnen verzenden van foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Farbak

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2001
Berichten
198
Na mijn vakantie wilde ik mijn foto's aan anderen verzenden. Bij gebruik van MS Office Picture Manager heb ik diverse keren getracht foto's te verzenden alleen dit lukt niet.
Op het scherm heb ik dan een E-mail bericht met de foto's als bijlagen.
Bij het aanclicken van de knop verzenden gebeurt dan niets.
Later heb ik het met een programma Photoworks dit ook geprobeerd en ook zonder resultaat.
Ook rechtstreeks van de Memory Stick (via Deze Computer, rechter muisknop, via E-mail verzenden) lukt niet.
Later zag ik dat ineens de bestandsgrootte van de foto ineens van gem. 800 Kb was verkleind naar ca. 40 Kb.
Zeer vervelend en onverklaarbaar voor mij.
Kan iemand mij duidelijkheid geven ?
 
Je vraag is niet helemaal duidelijk. Zijn de originelen nu verkleind naar 40 kb?
En waar staan die momenteel, op je harde schijf, je memorystick of allebei?

Guus.
 
En rechtreeks via een mail programma, is bv Outlook Express wel je standaard programma, het kan zo zijn dat die software die je wilt gerbuiken voor het verzenden alleen maat met Outlook Express kan verzenden, als dat dan niet je standaard prog is dan houdt het ook gauw op.
In de software zul je dat wel kunnen aangeven.
 
Guus,
De originelen zijn plotseling verkleind van ca. 800 Kb naar 40 Kb en staan alleen op mijn Memorystick.
Rara........
 
Geplaatst door Farbak
Guus,
De originelen zijn plotseling verkleind van ca. 800 Kb naar 40 Kb en staan alleen op mijn Memorystick.
Rara........
Ik heb geen idee hoe het gebeurd is, maar ik ben wel bang dat er niets meer aan te doen is.
Ik neem aan dat je die foto's nog wel gewoon van je memorystick naar je harde schijf kunt kopiëren.
Doe dat in ieder geval en stuur er eens één als bijlage met een volgend bericht mee.
Dan wil ik wel eens kijken wat er nog van te maken is in Paint Shop Pro.

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan