dvd gedownload; 100000000 bestandjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DylanGeluk

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2004
Berichten
71
deze jongen is stout geweest en heeft een film gedownload. Een film over Je_zus nog wel ;)

maar, dit deze film was niet zoals alle andere die ik heb gedownload. soms is het *.avi of zijn het allerlei bestandjes die het mogelijk maken om 'em in 1x op dvd te branden.

Dit keer waren het allemaal kleine *.rar bestandjes, wat moet ik daarmee doen? Ik heb er een printscreen van gemaakt, misschien wordt het jullie dan wat duidelijker

thanks in advance
 
De bijlage mag niet groter zijn dan 102400 bytes en alleen de extensies gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar zijn toegestaan.:)
 
eeehhhh *** meeeuuwweehhh

hey kerel antwoord ff deze veraguh:)
 
Ik weet niet of het mogelijk is, maar kun je niet al die rar's selecteren en in 1x laten uitpakken? (heb het zelf nooit geprobeerd)
 
Re: eeehhhh *** meeeuuwweehhh

Geplaatst door VFB
hey kerel antwoord ff deze veraguh:)


VFB,
Wekom op Helpmij.
In dit forum is het gebruik van NORMALE nederlandse taal heel normaal.
Misschien dat jij dat ook kunt doen.
 
De bestandjes zijn ingepakt met RAR das net zoiets als winzip alleen worden de bestandjes nog kleiner.
Als je in de toekomst nog van plan bent om meer films o.i.d. te downloaden zou ik toch maar zo'n uitpak programmaatje installeren want je komt het erg veel tegen.

Jeroen
 
ja, winrar heb ik al.. maar ik wist niet of ik ze wel allemaal moest uitpakken. misschien moest ik er andere goocheltrucjes mee verichten, maar gewoon uitpakken dus.

thanks. Puppie, jij helemaal.. je hebt me al vaker geholpen!:love:
 
Je moet het eerste rar-bestandje nemen, meest aangeduid met *huppeldepup001.rar

Dan voegt hij automatisch de rest toe aaan het uit te pakken bestand.

Jeroen
 
Maar als ik naar jouw screenshot kijk lijkt het wel of je de film nog niet helemaal gedowned hebt.
De bestanden waar geen of onbekende icoontjes voor staan behoren ook een rar-icoontje te hebben.

Jeroen
 
Geplaatst door ivibes
Maar als ik naar jouw screenshot kijk lijkt het wel of je de film nog niet helemaal gedowned hebt.
De bestanden waar geen of onbekende icoontjes voor staan behoren ook een rar-icoontje te hebben.

Jeroen

Hoeft niet altijd zo te zijn...overkomt mij ook wel eens en kan dan normaal uitpakken
 
@Jeroen, dit wil niets zeggen, ik heb dit wel vaker, maar dan functioneert alles evengoed.

Edit: Mario was iets eerder;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan