Dvd Afspelen Op laptop gaat niet. HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

NastyAngel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
2
Hej, Ik heb een groot probleem! Al sinds een jaar maak ik gebruik van een laptop waarop ook dvd's kunnen worden afgespeeld. Hiervoor heb ik verschillende programma's zoals, windvd, inter actual player enz. Deze programma's hebben het altijd prima gedaan maar sinds kort doet geen 1 van deze programma's het meer. Meestal word er een paar seconden van de dvd afgespeeld en daarna loopt het programma vast. Met geen enkel programma kan ik nog dvd's afspelen. Ik heb al geprobeerd om nieuwere versie's van deze programma's te downloaden maar daar liepen de dvd's ook in vast! Wie o Wie kan mij HELPEN ?!?!?!?!

Ik snap er echt niks meer van..
En het is echt ontzettend vervelend! :(
 
Welkom op helpmij.

Als je gebruik maakt van xp, heb je dan ook geprobeert om een eerder herstelpunt terug te halen.

Heb je voordat het probleem begon nieuwe software geinstalleerd, bvb een brand progamma.
 
Thnx 4 Your Welcome :)

IK gebruik idd XP.. ik heb geen brand programma geinstalleerd.. ik kan me voor de rest ook niet herinneren dat ik echt grote programma's geïnstalleerd heb voordat het probleem begon. Een windows update misschien...

Maar goed.. Een eerder herstelpunt terug halen? Hoe doe ik dat? :rolleyes:
 
start>alle programmaas>buroasso.>systeemwerkset>systeemherstel in de kalender een datum aanklikken toen je het probleem nog niet had en dan maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan