foto terugvinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevox

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
3
Hallo, ik stel voor het eerste een vraag. Ik weet niet echt of ze in de juiste categorie staat...
Mijn zoontje vond het grappig om aan foto's in een bestand te knoeien. Hij safede het besqtand met dezelfde naam. Nu zou ik graag het origineel terug vinden. Kan dit en hoe moet ik dat dan doen?:(
 
Welkom op helpmij.

Ik ben bang dat jou zoontje het een beetje te bont heeft gemaakt.
Dit is volgens mij niet meer te herstellen.

Een advies, probeer die foto map te beveiligen.
 
bewaart paintshop dan niet die bewerkingen (ontzichbare bestanden):eek:

Heb op internet gezocht of je ze kon terughale maar nix gevonde:rolleyes:
 
Jammer genoeg geen positief antwoord. Met alle toeters en bellen die je bij Windows tegenkomt, waarbij men op je harde schijf ook nog steeds informatie kan terugvinden waarvan je zelf dacht dat je hem had verwijderd, is het toch wel sneu dat je een foto niet kunt terugtoveren in zijn originele staat. Ik kwam op een bepaald ogenblik een fout tegen op mijn pc.
Daardoor kon ik terug kon opstarten op een datum, voordat de fout zich voordeed.
Ik vraag me af of dat hier ook zou kunnen. Is er iemand die mij in die richting zou kunnen helpen?
 
Net even gekeken. Hier gaat het over flash kaarten. Ik had de foto op mijn c schijf staan. Ik zou terug in de tijd moeten gaan om een vorige versie van het bestand te kunnen oproepen. Als je een bestand bewerkt en gewoon weer sluit terwijl je ja klipt op "save changes" dan ben je in principe het origineel kwijt. Ik dacht dat ik op één of andere manier naar een plek kon terugkeren waar die veranderingen nog niet uitgevoerd waren. Het systeem waar jij naar verwijst moet eerst geïnstalleerd zijn alvorens je er gebruik van kunt maken. Ik had het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan