software van adsl modem wil niet installeren usb.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cynth123

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2004
Berichten
9
Ik heb een computer met windowsxp en k heb er een andere bijgekocht hierop zit windows 98 SE. nou wil k graag internet op mijn windows 98 SE zetten maar hij wil de software niet installeren.. niet via usb en ook niet met de netwerkkaart. kan dit misschien liggen aan dat er geen pentium op win98 SE zit???
 
Laatst bewerkt:
nou wil k graag internet op mijn windows 98 SE via zetten maar hij wil de software niet installeren[/B]

Je bedoelt dat je met 98SE via XP wilt internetten? Dan hoef je de drivers voor je ADSL modem niet installeren.. Je moet een LAN aannemen, heb je dat al?

Lees ook: Network Troubleshooting
 
ik wil op windows98SE internet zetten.. op xp heb ik al internet... maar is het geen probleem dat op windows98SE geen pentium zit? ik heb namelijk ergens gelezen dat dit nodig is..
 
Het type processor (moet natuurlijk wel Win98 kunnen draaien;)) heeft geen invloed op het delen van je internet verbinding. Maar heb je nou al een LAN? Of hoe ben je anders van plan het te delen?
 
Op windows98 zit geen Pentium?? Je haalt een paar dingen door elkaar denk ik. De PC moet waarschijnlijk minimaal Pentium ....... zijn om de software te kunnen installeren. Windows98 heeft daar niets mee te maken. Die kun je ook op een Pentium 4 installeren.

Je wilt dus internet DELEN op die 2 pc's. Dan moet je OF met een Crosscable werken OF met een router
 
Laatst bewerkt:
Heb inmiddels in alle andere topics die je geopend hebt gezien dat je met ADSL via USB werkt, dan lijkt me de beste oplossing dat je met een crosscable werkt (dit is niet de gewone netwerk kabel). Dan moet wel de ene pc(hoofd) altijd aanstaan als de andere pc(gast) op internet wil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan