DVD branden van losse bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
282
Ik heb een dvd-rip bestaande uit 2 ifo-files, 6 vob-files en 2 bup-files. Deze wou ik op een dvd branden, maar nero pakt ze niet. Kan iemand me misschien vertellen wat te doen? Alvast bedankt.
 
kies in nero voor video dvd branden sleep alle files in de map video_ts die in het brandscherm van nero staat.
 
Ik heb nero 6, en heb gekozen voor "Maak uw eigen dvd-video". Vervolgens heb ik gekozen voor "Videobestanden toevoegen" en heb ik alle bestanden (d.w.z. alle vob-files) geselecteerd. Als ik die wil toevoegen krijg ik de melding "kan bestand ... niet invoegen. Wat doe ik fout?
 
je gebruikt waarschijnlijk nero express ?? gebruik eens gewoon nero zonder wizzards enz.

zie afb.

attachment.php


lukt het niet plaats anders eens een screenshot met de foutmelding
 

Bijlagen

  • screenshot008.jpg
    screenshot008.jpg
    65,4 KB · Weergaven: 144
Bedankt voor je hulp Tazman! Maar nog een vraagje voor ik het ga proberen. In de screenshot zie ik een man video_ts en een map audio_ts. Ik neem aan dat ik alle bestanden (video_ts.ifo, vts_01_0.ifo, video_ts.vob, vts_01_1 t/m 5.vob, video_ts.bup en vts_01_0.bup) in de map video_ts moet plaatsen. Maar hoe zit het dan met de map audio_ts? of is dat alleen als je een audio dvd wilt branden? Nogmaals alvast bedankt.
 
B.t.w, ik start Nero StartSmart, kies voor optie DVD/ Maak uw eigen dvd-video en vervolgens Videobestanden toevoegen. Hoe zou ik het anders moeten doen? In de programmalijst staat onder Nero alleen Nero Express en Nero VisionExpress (buiten de coverdesigner e.d.).
 
Ik heb het programma gevonden, heb alle bestanden naar de Video_TS map gesleept en gebrand. Nero gaf wat foutmeldingen (ik weet niet precies wat, maar iets van niet kritieke fouten) waardoor de dvd mogelijk niet af te spelen zou zijn. Nou dat klopte wel. Zowel op de computer als op de gewone dvd-speler: niets :confused: ! Wat nu?
 
zijn de files wel in orde ? kijk eens of je bv met power dvd de film op de pc kunt afspelen.
kies daarvoor open dvd files from harddisk
 
@Tazman: Ik heb het geprobeerd, maar helaas :confused: . Waarschijnlijk zijn de files toch niet goed, want powerdvd wou ze ook niet afspelen. In ieder geval bedankt voor alle moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan