skvcd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

diki

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
Berichten
169
hoi weet er iemand hoe je een skvcd brand en waar mee
het liefst met een beetje uitleg:thumb:
 
In Nero kan je gewoon kiezen voor vcd branden.

Wat voor bestanden heb je?
 
het is een skvcd als bestand maar als ik dat met nero brand dan past het niet op de schijf
 
Wat is de extensie?
Hoe groot is het?
Heb je overburn als geprobeerd?
 
het is een skvcd van het internet en overburne heb ik ook al gedaan dat koste me een brander
en nog wat meer
 
skvcd

het is me gelukt om een skvcd te branden
heb het met nero gedaan
gebrand al image
doet het goed
het zijn bin en su bestanden:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
hoe heb je de skvcd gebrand

Hallo diki,

ik zag je vraag over skvcd's en heb nou een vraag aan jou. Hoe heb je de skvcd uiteindelijk gemaakt. Ik heb het namelijk ook geprobeerd, maar uiteindelijk kreeg ik na het branden alleen maar geluid en geen beeld. Heb jij een oplossing voor me, want je schrijft dat het jou wel gelukt is. Alvast bedankt.
 
het branden van een skvcd

heb via een prgramma dat alles van internet haald
de komplete skvcd met nl tekst er onder
hij is dan nog wel ingepakt en meer als op een 700 mb schijfje past
heb hem dan uitgepakt met winrar of winace maakt niet uit
in een aparte map
dan krijg je een info bestand een bin (mestal de film) en sue en soms ook nog wel een mapje waar de voorkand en achter kant in zit het hoesje
al je klaar bent met uit pakken dan start ik nero of alcohol120% makt niet uit als je er maar een image me branden kunt dan open je het brand programma en dan ga je naar image maken en dan open je de map waar je de skvcd hebt in gezet
dan pakt hij automaties het goede bestand en dan kun je hem branden als image op een 700 mb schijfen
en is hij klaar voor het kijken op de dvd speler maar het kan ook zijn dat je aan jouw dvd speler ergens wat moet verstellen
maar die van mij is van de aldi en die vreet alles
en zo kun je dus een skvcd branden
groetjes diki:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :D
 
Laatst bewerkt:
Wat je me nu vertelt hebt is eigenlijk niks nieuws voor me. Evengoed bedankt voor je reactie. Het vreemde bij mij is.... ik krijg een soort lachend gezichtje als beginscherm, daarna komt er heel kort een stukje beeld, van een wereldbol, maar na enkele seconden valt het beeld weg en gaat alleen het geluid nog verder. Heb je enig idee waar dit aan kan liggen dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan