virtualdub probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yan

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2003
Berichten
51
Hallo allemaal,
Ik heb een handleiding gevonden die beschrijft hoe je ondertitels in een filmbestand kan laden.
Ik heb de verschillende programma's gedownload, incl. een film en bijbehorende ondertitels.
So far so good, met het programma Subsync de ondertitels gecontroleerd, deze lopen synschroon met de film.
Met het programma Sub2SSa het een en ander geschickt gemaakt voor Virtualdub. (dit gaat supersnel?, gelijk goed binnen 1 seconde?)
En dan nu Virtualdub geopent, via het aux setup menu de install handler geactiveerd, daarna het programma opgestart en de film geopent, en dan nu het probleem: via het video/filters menu en de add functie de subtitler proberen te activeren, maar dit staat niet in de lijst van hetgeen te kiezen is????????????
Wat doe ik hier fout??? Virtualdub versie is 1.4.7 en 1.5.1. (beide geprobeerd!)
HELP?
Alvast bedankt voor elke reactie!
 
Ik heb hier niet veel verstand van maar laatst heb ik hier toevallig iets over gelezen. Wat mij nog is bij gebleven, is dat de subtitle wel een bepaalt formaat (extensie) moet hebben anders word het niet door virtual dub herkent.
 
standaard zit in virtualdub geen subt filter deze moet je er apart bij zetten.
in bijgevoegd zipje zit die subt filter pak het zipje en plaats de files in de map plugins van virtualdub.
 

Bijlagen

  • subtitler.zip
    21,3 KB · Weergaven: 30
Bedankt Ron, net wat ik nodig had.
Ik wist niet dat dit niet standaard in virtualdub aanwezig was.
Hierbij is mijn probleem opgelost!
Yan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan