TMPGenc loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
2.297
Ik heb met TMPGenc een film opgeschoond (qua reclame).
Vraag 1: het was een MPEG1 bestand maar TMPGenc maakt er iets onbruikbaars van. Doe ik iets fout?

Hoe dan ook, om het bruikbaar te maken ging ik het maar weer converteren naar MPEG1, echter TMPGenc loopt vast (vraag 2). De eerste keer op driekwart, de tweede keer op een kwart.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
 
Vraag 1.
zet er eens de extensie .mpg achter, dan is het wel bruikbaar. (Waarschijnlijk met naam aangeven ook de extensie verwijdert)

Vraag 2.
Soms gaat het ook wel eens mis met mpegencoder, heb ik ook. Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe je dit op dient te lossen.
 
Geweldig Arie, ik hoef dus niets te converteren, maar nu blijk ik een vraag 3 te hebben:
het laatste stukje van de film wordt niet 'meegenomen', wordt er af gelaten.
Heb je hier misschien ook een oplossing voor?
 
Vraag 3 mag je even iets meer specificeren als je wilt.
je bent het aan het omzetten met tmpegencoder en dan doet hij de laatste minuten niet?

Of is het een dvdrip die niet compleet is?
 
Het is een complete film (opgenomen van de tv), op mpg1 formaat. In TMPGenc zie ik wel de hele film, ik selecteer hem, maar als ik op Run klik en de reclame wordt verwijderd, verdwijnt dus het laatste stukje. (Duidelijker? :) )
 
Wel duidelijker, maar ik moet je het antwoord schuldig blijven, wellicht dat Tazman het weet, of natuurlijk een andere helpmijer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan