gta3

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoep

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Berichten
258
als ik gta3 speel dan gaat het lopen heel langzaam en het rijden ook.mijn computer voldoet zelfs aan de aanbevolen eisen.mijn pc heeft 1500ghz,256mb ram,32 mb videokaart,win xp
 
Ik denk dat die videokaart je probleem is, wat is het voor een model? Sluit ook zoveel mogelijk andere programma's uit en zet de resolutie eens wat lager. En is ook een optie is GTA3 dat het heel sloom gaat, ga daar eens naar kijken. Ik weet niet meer hoe die optie heet, het is al weer zo'n tijd geleden dat ik het gespeeld heb.
 
Een onboard videokaartje dus... Nee dat is niet genoeg. Als je een AGP slot op je moederbord hebt, kun je een nieuw videokaartje aanschaffen.
 
HOE KUN JE NOU 1500 GHZ HEBBEN DAN HEB JE EEN SUPER PC< DIE ZOU DAT DUS KMAKKELIJK KUNNEN DRAAIEN:(
 
idd stop er een ander kaartje in en je bent klaar.
aan je cpu zal het niet liggen aangezien die 1500000Mhz heeft kan die nog wel ff eermee door :X
 
ik download wel de laatste drivers voor mijn videokaart kijken als dat helpt.Want ik ga geen nieuwe videokaart kopen alleen voor een spel.
 
vorige pc ging ie zelfs sneller en deze nieuwe is veel beter.
 
Probeer eens in de bios het geheugen voo de vga te vergroten naar bijvoorbeeld 64 Mb. Dit gaat wel ten koste van het interne geheugen, maar het video geheugen gaat omhoog en dan zal het spel zeker beter draaien.
 
Geplaatst door hoep
ik download wel de laatste drivers voor mijn videokaart kijken als dat helpt.Want ik ga geen nieuwe videokaart kopen alleen voor een spel.

wat voor vga zat er in die oude.... want deze die je nu hebt is niet bepaald goed
 
Ik heb de agp aperuture size hoger gezet en de share memory hij is een stuk sneller en bedankt voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan