Te hoge bassen bij afspelen muziek (Boxen Logitech Z-340 met subwoofer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korten

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
205
Ik speel mijn muziek af via 2 boxen en een subwoofer (Logitech Z-340). Het probleem is dat de bassen van de muziek (subwoofer) er veel te hard doorkomen ook al heb ik het laagste niveau achteraan op de subwoofer aangepast.
Kan ik de instellingen van windows media player ergens aanpassen zodat die luide bastonen verminderen ???:confused:
 
Ja zeker, als het goed is kun je kiezen ergens voor een grafgische rqualizer, zie plaatje, daarmee kun je ook meteen de klanken afstellen.
Hier de LINK voor het plaatje
 
Hallo

Of de subwoofer niet in direkt kontakt plaatsen met de grond.

Eventueel een stuk piepschuim tussen beide plaatsen.

Peter
 
Ik ga morgen (want men kindjes slapen al) beide eens proberen en laat nog iets weten.
 
Het is al beter maar de luide bassen blijven wij bepaalde muziek toch de bovenhand nemen.
Iemand anders nog een idee/oplossing ???
 
Dubbelklik, open, eens op het luidsprekertje (Volumeregeling), dan regeling voor afspelen, dan geavanceerd, en hier kun je het nivo van de bassen en hoge tonen instellen. Het is mogelijk dat daar de bassen op 100% staan.
 
Tonk,

ik dubbelklik op het luidsprekertje en krijg dan volumeregeling maar nergens geavanceerd.
Blijkbaar is er geen juist stuurprogramma geinstalleerd.
Dit heb ik gevonden in de help functie :

Als Geavanceerde volumeregelingen niet beschikbaar is in het menu Opties, ondersteunt uw geluidsstuurprogramma geen afzonderlijke instellingen voor hoge en lage tonen.


Hoe kan ik dit verhelpen ?????

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan