Gebrande dvd's niet afspeelbaar in standalone dvd player

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno1961

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2003
Berichten
8
Ik heb een NEC ND 3500-a gekocht, maar ik kan gebrande dvd's met videobestanden niet afspelen in een standalone dvd speler (sharp hr-dv350). Ik krijg de volgende foutmelding: Dit is een niet standaard disc, verwijder disc. Ik heb al met verschillende programma's geprobeerd te branden namelijk: nero, dvd decrypter, clone dvd. Bij geen van deze programma's werkt het. Ik gebruik de volgende media: TDK dvd-rw 2 speed.

Wie kan mij helpen?
 
Sharp

Weet je zeker dat jou sharp DVD-RW ondersteund?
Is niet het zelfde als DVD-R

En je moet ook kijken of hij niet toevallig alleen DVD + lust.

Naschrift:
Schiet mij maar lek, op site van sharp gekeken en hij zou alle soorten DVD lusten, alleen heet hij daar 350S.

Waar brand je mee en hoe ?
Je kunt niet zomaar een mpeg er op gooien, want hij zegt dat hij dat niet aan kan. Moet dus een "echte" DVD zijn.

Eric.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, het is een 350S.
Ik brand met Nero versie 6. Ik heb op verschillende manieren geprobeerd te branden, via nero express en dan de wizard video dvd maken te volgen, maar ik heb ook de bestanden buiten nero express om erop gezet (wel in de map video_ts). Het zijn wel echte dvd bestanden, dus .vob .bup en .ifo (uit m'n hoofd).
 
Moeilijk

Als je me hier mailt kan ik je een gebrande DVD opsturen (die het bij mij doet) om te testen of het aan het branden ligt.

Eric.
 
Het probleem is opgelost, ik heb nieuwe schijfjes gekocht, en die doen het prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan