Wlan???

Status
Niet open voor verdere reacties.

loser180

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
66
Ik zou niet weten waarom je geen modem/router met een accespoint kunt samen voegen.
Of wil je alles draadloos gaan maken.
 
nee gewoon alles bekabeld laten alleen mijn laptop wil ik draadloos. en eventueel een netwerk met 1 van de pc's? Dus als ik dat morgen koop moet het gewoon werken?
 
Laatst bewerkt:
Het gaat werken maar....gewoon.
Router en draadloos zal in de meeste gevallen niet meteen werken, maar laat je dat niet weerhouden van de koop.
Als het niet lukt gewoon hier even een nieuwe vraag plaatsen en we gaan jou helpen.
Vraag bij de leverancier even of je het mag terug brengen als het echt niet gaat, niet dat dat nodig is maar......
 
Nee je kunt niet alleen met een adapter draadloos communiceren. Je zult een AP nodig hebben die je op 1 van de 4 poorten van de router aansluit. Dan gaat het wel. ZO heb ik het ook. Je zit dan wel vaak in 2 verschillende IP ranges maar als je van computerraadloos naar bekabeld wil kan je nl ook op ip adres zoekn ipv computernaam.
Dus op voor een AP (access poiunt)
Weet niet welke afstanden je wilt overbruggen.
Zlef heb ik een Senao en die bevalt uitstekend overal in huis bereik tot in de tuin, bij buren en bij 2 vrienden een halve straat over. Is wat duurder maar als je zeker wilt zijn dat je verbinding hebt...
SUc6
 
Snarf geef eens een website adres als je wilt en het type.
Hoe lang is de straat?
Dit klinkt mij ook als muziek in de oren.
 
Hier is hun website http://www.zx-yagi.nl/

Heb er al 3 besteld.
Hoe lang is de straat.
2 tegenoverliggende blokken met tuinen er tussen en een brandpad
ene huis 2e van de hoek andere 7e van de hoek
AP staat beneden in de berging
PC/adapter staat op zolder. (USB type)
Singnaal sterkte minimaal 50% tot 60-65%
Soms wel 80 en pas zelfs een keer 100%
Wel de 200mv uitvoering (lees commentaar op hun site)

Ga maar eens vragen of ik subdealer kan worden of zo.

Suc6
 
Je zal het vast niet geloven maar het was gewoon plaug and play. Wlan kaart geinstaleert draadje in het ap. En ik had gewoon internet en lan!!!!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan