dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

traxion

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2004
Berichten
713
hoe kan ik van een .cue en .dat bestanden een werkende dvd maken zodat hij het doet op mijn dvd speler
 
Geplaatst door traxion
hoe kan ik van een .cue en .dat bestanden een werkende dvd maken zodat hij het doet op mijn dvd speler
kijk in deze groep op pagina 2 naar de naam: dvd branden van rudolf 100 daar staat de oplossing
 
Geplaatst door rudolf100
kijk in deze groep op pagina 2 naar de naam: dvd branden van rudolf 100 daar staat de oplossing


Welke groep welke pagina waar moet ik op klikken.
 
bedankt alvast voor de snelle reactie en ik zal is kijken of het lukt
 
ik snap het niet echt helemaal ik ben op dit gebied een beginneling.

ik heb de vraag van ruldolf 100 gelezen maar ik snap der nog maar bar weinig van.
dus dan was mijn vraag of jullie mij stap voor stap kunnen uitleggen hoe het moet.
 
die heb ik ook gelezen maar als ik via nero wil branden moet dat op een CD en ik wil een DVD dus daar heb ik dan ook al niks aan

op cd rw branden doet hij het wel maar dan past er maar 1*.cue op en ik heb cd1 en cd2 dus is er ook iets waarbij ik die twee kan samenvoegen of zo
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door traxion
die heb ik ook gelezen maar als ik via nero wil branden moet dat op een CD en ik wil een DVD dus daar heb ik dan ook al niks aan

op cd rw branden doet hij het wel maar dan past er maar 1*.cue op en ik heb cd1 en cd2 dus is er ook iets waarbij ik die twee kan samenvoegen of zo

dan weet ik het ook niet. dan kan ik je niet verder helpen
 
Ik neem aan dat je Nero 6 gebruikt, dan kijk je toch op die pagina. http://www.helpmij.nl/leden/tazman/image-nero6.html
Bij trouwens iedere versie van nero (die DVD ondersteunt) kan je kiezen tussen het branden van een CD of DVD in het scherm dat je voor je krijgt als je kiest voor 'nieuwe compilatie' zie ook bijgevoegde afbeelding.
 
Laatst bewerkt:
die mogelijkheid heb ik niet ik kan daar zie bijlage

maar als ik via de Nero StartSmart kan ik wel kiezen tussen cd of dvd

nou had ik nog een vraagje want der zit ook al geen ondertiteling onder ik heb er al twee gedownload maar hoe zet ik ze der op het zijn beide een *.SRT bestand
 

Bijlagen

  • nero.jpg
    nero.jpg
    77,7 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan