Geluid niet gelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Berichten
296
Als ik een film(xvid bestand)wil ondertitelen met virtual dub loopt het geluid in de film niet gelijk meer.Ook de ondertiteling loopt verkeerd.Ook hapert de film steeds(blijft hangen).Als ik het zonder subtitles probeer gaat er ook vanalles fout met de film.Hoe kan dat???
Of wat doe ik fout???
Ik heb een Amd2500 met Windows XP.
Bedankt
 
Je zou kunnen proberen met Audiodecompress wat bij AVI2VCD zit .

Decompress daarmee de film en probeer het opnieuw met de nieuwe film.

Het kan ook zijn dat de film geript is met codecs die je niet hebt.

Je zou kunnen kijken met GSpot welke codecs voor het geluid en de film zijn gebruikt en of je ze al hebt.

Groeten,

Fred
 
Ik heb de juiste codec volgens Gspot.Ik heb al vanalles geprobeerd maar het wordt niets.Ik heb ook wat geprobeerd (te bewerken) met TPMGEnc maar dan verdwijnt het geluid weer.Heel vreemd allemaal.Ik ga het nu nog een keer proberen met AVI2VCD en dan geef ik de pijp maar aan Maarten.Ik laat het nog horen.
Bedankt
 
Ik heb hem inmiddels bewerkt met AVI2VCD en daarna de titels bijgevoegd en toppie....het werkt.
Maar nu wil ik hem als DVD branden met Nero en dan zou hij er ruim 2 uur over doen, maar na +/- 45 min. loopt mijn pc muurvast.Ik heb het nog een keer overgedaan en toen liep hij op precies het zelfde punt vast.Ik heb hem daarna nog een keer bewerkt met TMPGEnc, maar dan wordt hij enorm groot en het geluid verdwijnt(Hier had ik ook bij eerdere bewerkingen last van).Heeft iemand nog een hint wat nu te doen????
Thanks
 
Ik probeer het bestand nu om te zetten naar mpeg met avi2vcd, maar hij is ondanks mijn AMD2500 al 9uur bezig.Is dit normaal???
 
Geplaatst door Kanjer
Ik probeer het bestand nu om te zetten naar mpeg met avi2vcd, maar hij is ondanks mijn AMD2500 al 9uur bezig.Is dit normaal???
Hoeveel werkgeheugen heb je?
 
Ik ben gisteravond om 22.30uur begonnen en nu is het de volgende dag 11.00uur en het eind is in zicht.Beetje lang niet????
 
Bedankt voor de links.Ik ga er nog eens mee aan de slag, maar er lijkt iets mis te zijn met de file.Nero blijft op het zelfde punt vastlopen.
Bedankt
 
kijk een bij www.divxstart.com en kijk dan bij

TMPGEnc problemen dat staat ongeveer onderaan de

site daar worden bijna alle TMPGEnc problemen

besproken
 
Het probleem zit uiteraard bij mij.Ben een beetje aan het spelen gegaan en het begint nu wat te worden.
Bedankt
Kanjer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan