film naar digital 8 band overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThYmEn

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Berichten
64
hallo mensen
ik heb een Sony Digital 8 camera, waarmee het mogelijk zou moeten zijn om bewerkte films terug te zetten op band
dit probeer ik al een hele tijd met pinnacle studio 8, alleen hij werkt niet en geeft de volgende error:
plaats de band met de aanduiding ''vakantie1'' en druk vervolgens op ok
 
En je weet zeker dat op jou camera een dv in zit.
Welk type camera heb jij.
Je zet de camcorder toch wel op opnemen ?
 
Ik heb ook een sony camcorder.
Voordat mijn computer hem wilde herkennen moest ik eerst de usb in de camcorder aanzetten. Probeer dat eens.
 
ik denk dat hij hem wel al herkend heeft, want ik heb al de film van camera naar computer gezet
 
heeft het er misschien mee te maken dat ik toen ik de film van band naar pc overzette, ik preview kwaliteit heb geselecteerd?
 
Dat zou heel goed mogelijk zijn.
Maar als jij met studio 8 werkt dan zie jij in studio 8 toch ook jou camera met bedienknoppen. In het eerste tabblad "opnemen" heet die knop dacht ik.
 
Als jij dat ziet dan wordt jou camera dus herkend door studio 8 en heeft jou probleem dus niks te maken met het herkennen van de camera.
Als je er helemaal niet uitkomt wil ik wel eens een paar screenshots maken van mijn instellingen.
 
is er niet misschien een ander programma waarmee ik mn avi files gemakkelijk weer terug op digital 8 band kan zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan