Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: videobeeld naar foto

Vraag is opgelost

Question

hallo, ik heb met mijn videocamera(sony) een paar foto's gemaakt(stilstaande beelden) nu wil ik dat bewerken met fotoshop. ik krijg het echter niet voor elkaar dit naar fotoshop te kopieren wel heb ik het beeld naar een worddocument gekregen maar op de een of andere manier kan ik het niet bewerken en als ik het open met een ander programa(het worddocument) zegt dat programma dat het niet kan openen omdat hij dit niet ondersteunt. dus HELP!!! alvast bedankt voor jullie hulp.
    groetjes petert
    Laatst aangepast door petert : 6 september 2004 om 16:36

Senior Member poekie's avatar
    Ik heb zelf geen Photoshop meer, maar kun je het bestand niet importeren, ipv openen?

Poekie
    De omstandigheden verlopen volgens plan

dank voor je antwoord,
    ik ben er ondertussen achter dat ik het beeld wat ik heb overgeplaatst volgens mij een doc file is geworden en dit kan ik niet in photoshop bewerken dus ik denk dat ik het met een encoder wel kan veranderen maar zover ben ik nog niet. ik neem toch aan dat ik een videobeeldmoet kunnen omzetten naar een fotobestand. maar goed ik hoop dat je me verder kan helpen, bedankt vast groetjes Petert

Mega Senior
    Verenigingslid
    Japie82's avatar
    Hoi,

Als je het beeld wel in Word hebt kan je de afbeelding in Word selecteren en kopieren.
    Als je dan in Photoshop een nieuw bestand aanmaakt (deze heeft automatisch de afmetingen van het plaatje dat je geselecteerd hebt) kan je de afbeelding in Photoshop plakken.

Nu kan je de afbeelding wel bewerken.

Gr. Japie

Thumbs up

dank dank dank jullie welwelwel jullie zijn weer geweldig

6. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help

Helpmij.nl en business