videobeeld naar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

petert

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
90
hallo, ik heb met mijn videocamera(sony) een paar foto's gemaakt(stilstaande beelden) nu wil ik dat bewerken met fotoshop. ik krijg het echter niet voor elkaar dit naar fotoshop te kopieren wel heb ik het beeld naar een worddocument gekregen maar op de een of andere manier kan ik het niet bewerken en als ik het open met een ander programa(het worddocument) zegt dat programma dat het niet kan openen omdat hij dit niet ondersteunt. dus HELP!!! alvast bedankt voor jullie hulp.
groetjes petert
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen Photoshop meer, maar kun je het bestand niet importeren, ipv openen?

Poekie
 
dank voor je antwoord,
ik ben er ondertussen achter dat ik het beeld wat ik heb overgeplaatst volgens mij een doc file is geworden en dit kan ik niet in photoshop bewerken dus ik denk dat ik het met een encoder wel kan veranderen maar zover ben ik nog niet. ik neem toch aan dat ik een videobeeldmoet kunnen omzetten naar een fotobestand. maar goed ik hoop dat je me verder kan helpen, bedankt vast groetjes Petert
 
Hoi,

Als je het beeld wel in Word hebt kan je de afbeelding in Word selecteren en kopieren.
Als je dan in Photoshop een nieuw bestand aanmaakt (deze heeft automatisch de afmetingen van het plaatje dat je geselecteerd hebt) kan je de afbeelding in Photoshop plakken.

Nu kan je de afbeelding wel bewerken.

:)
 
dank dank dank jullie welwelwel jullie zijn weer geweldig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan