Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Video naar Gif file

Senior Member Disturbed's avatar
    Vraag is niet opgelost
    Ik wil graag een videofragment naar gif-file
    Dit heb ik wel eens ooit gedaan in een ver verleden, maar ik weet nie meer hoe, kan iemand mij dit vertellen?

Mijn dank is groot
    <font color="#800000" face="Arial" size="4">Greetzzzzzz devil-driver</font><br> <font color="#000066" face="Arial" size="3"> <a href="http://www.devil-driver.nl" target="_blank">www.devil-driver.nl</a>

Senior Member Disturbed's avatar
    Tja..... dan kan je op elke vraag die hier wordt gesteld wel een link naar google geven.

Graag hoor ik van iemand die zo'n programma heeft. Weet ik namelijk ook meteen dat het werkt.
    <font color="#800000" face="Arial" size="4">Greetzzzzzz devil-driver</font><br> <font color="#000066" face="Arial" size="3"> <a href="http://www.devil-driver.nl" target="_blank">www.devil-driver.nl</a>

Member blubjez's avatar
    Geplaatst door Disturbed
    Ik wil graag een videofragment naar gif-file
    Dit heb ik wel eens ooit gedaan in een ver verleden, maar ik weet nie meer hoe, kan iemand mij dit vertellen?

Mijn dank is groot
    Je zou het bestand kunnen openen in Image Ready en dan inkorten tot het aantal frames dat je wil gebruiken, vervolgens save optimized as... en je gifje is klaar.

Of in de mediaspeler van IrfanView de frames extraheren en van de losse frames een gifje maken met een willekeurige gifcompressor (heb zelf hierbij een voorkeur voor Image Ready of Jasc AnimationShop)

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help

Helpmij.nl en business