dvd branden 5 uur???

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
IK heb voor het eerst een dvd gebrand met nero
expres
de grote van de film was 3.38 gb
hij gaf aan dat dit 5 uur gaat duren?
kan dit zo zijn ?
of heb ik een fout gemaakt met het instellen
het branden is goed gegaan verder doet hij het goed
Als ik bij eigenschap kijk van de film geeft deze op 25 frames /sec klopt dit ?
e de waele
 
5 uur branden kan niet dat is wel heel erg lang.

hoe heb je de dvd gemaakt ??? heb je nero eerst bv een mpeg file omlaten zetten naar een dvd oid ? dan zou het inderdaad kunnen.
 
hallo ron
Ik zal het waarschijnlijk helemaal verkeerd gedaan heben
Ik heb totaal nog geen verstand van omzetten van bestanden ik zal eerst nog het een en ander zelf uitmoeten zoeken heb jij geen idee waar ik goede boeken kan kopen over dit onderwerp
Ik heb het volgende gedaan
Van mijn videocamera via pinnacle op de harde schijf gezet.
dan heb ik van af mijn harde schijf de dvd gebrand met nero
welke schijfjes moet ik nu kopen voor te branden welk type???
Ik zal vannavond pas weer thuis zijn om te antwoorden
al vast bedankt voor je bericht
ps
ook de datum en de tijd staat niet op de dvd als je hem afspeeld dit is toch wel voornaam waat zou dat aan liggen??
e de waele
 
Geplaatst door traxion
dat kan wel

Dit proces kan weleens een paar uurtje duren en als je dat 's nachts laat gebeuren, kan het aanvinken van de "Shutdown Computer when Finished" weleens handig zijn (NVE2 sluit de PC af als ie klaar is).

is van http://www.weethet.nl/dutch/video_avi2dvd_nerovision2.php onderaan

Branden kan NOOIT 5 uur duren tegen die tijd is je complete pc afgefikt.

zoals ik al eerder gezegt heb vermoed ik dat nero het bestand eerst is gaan coderen.
mpeg naar dvd enz JA dan kan het wel eens 5 uur duren.

als je weethet.nl GOED leest staat daar ook

Als je de juiste instellingen gedaan hebt, klik je op de "Burn" knop om het brandt-proces te starten. Dit proces houdt in dat de bestanden omgezet worden naar het juiste MPEG formaat, dat de menu's gemaakt worden, dat de DVD bestanden opgezet worden en dat uiteindelijk de DVD gebakken wordt.

@ e de waele

als het file een mpeg file is kijk dan eens op http://wintips.filmt.nl daar staat een handleiding avi / mpeg naar dvd.
De schijfjes die te koop zijn , zijn in principe allemaal geschikt om dvd video op te nemen het enige verschil wat je hebt is de + of - schijven.
deze keuze is afhankelijk wat jouw dvd brander kan branden en wat de standalone speler aan zou kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan