subtitles

Status
Niet open voor verdere reacties.

DylanGeluk

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2004
Berichten
71
Oke, ik heb netjes een dvd gedownload, een *.img bestand.. klaar om te branden dus

maaar

zit er van elk mogelijke taal een ondertiteling bij (van zweeds tot pools tot mongolisch) maar geen Engels..

Is het nog mogelijk om een engelse ondertiteling erbij te branden of moet ik maar een LOI-snelcursus Deens gaan nemen?

alvast bedankt,

Dylan

(mochten jullie willen weten welke film het is; The Butterfly Effect. En ja, het lijkt mij echt een leuke film. Donnie Darko heb ik ook tig maal gekeken;))
 
Ik weet niet wat je met engelse moet, als er ook nederlandse zijn. Je kunt ze downloaden op verschillende sites (te vinden met google) maar ik weet niet hoe je ze moet integreren in een DVD
 
Nederlands is natuurlijk nog beter dan Engels, maar met Engels neem ik ook genoegen. (alles beter dan Deens etc. :p)

Ik heb nu een bestand gedownload *.sub, alleen heb ik geen idee wat ik er nu mee moet doen?

Thanks voor de info Lego, maar weet iemand anders misschien hoe ik de engelse Subs erin krijg? of beter nog de Nederlandse
 
ik zou googlen op " Add subtitle 2 dvd" ofzo. Ik weet dit niet precies. Heb alleen gedownloade films ondertiteld. (Download geen dvds. Wat is jouw ervaring daarmee)?
 
Heb alleen gedownloade films ondertiteld. (Download geen dvds. Wat is jouw ervaring daarmee)?

wat bedoel je daarmee? ik heb geen ervaring met ondertitelingen toevoegen, niet nodig gehad (tot nu dan)

Ik download verder gewoon dvd-rips, lekker makkelijk.. meteen branden en klaar.. alleen nu zit het ff tegen verdomme

ik heb trouwens op google gekeken, maar volgens mij gaat het niet lukken, het is namelijk geen avi file of van die VIDEO_TS bestanden maar eem *.img.. :confused:
 
een IMG kun je branden op DVD. Ik bedoelde ervaring met downen van hele DVDS (duurt bij mij te lang).
Met sommige software kun je de bestanden uit een IMG file op je hardeschijf plaatsen. Daar hoort wel een IFO file te staan
 
het duurt inderdaad een stuk langer om te downloaden, maar ik hou niet van dat omzetten etc. dat duurt mij weer te lang haha..

normaal brand ik gewoon zo'n *.img en heb ik engelse ondertiteling, maar dit keer dus niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan