Internet delen beeindigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sietze Terpstra

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2001
Berichten
241
Hallo,

Ik heb een tijd internet gedeeld met een labtop.
Nu gaat deze Labtop naar mijn dochter en wil ik internet delen beeindigen.

Waar en hoe moet ik dit beeindigen,zodat ik alleen weer
met kabelfoon op internet kan.
Bij internetverbindingen kon ik niets vinden.
Ik ben nu nog steeds verbonden met Lanverbinding.

Alvast bedankt.
 
Bij je internet verbinding op je netwerkkaart, die de verbinding met het internet maakt, met rechtsklikken.
Dan eigenschappen>geavanceerd.
 
Hallo Crash,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb een kabelmodem,deze wil ik graag weer als standaard gebruiken.Bij netwerverbindingen staat deze met een kruis erdoor en internet ik nog steeds via mijn Lanverbinding.

Bedoel jij de netwerkkaart van de Labtop?
 
Ik bedoel de internet verbinding van de "hoofd" pc, die deelt immers je verbinding.

Ik ga ervan uit dat de laptop, als Client op het internet zat.
 
Hallo Crash,

Ik deelde mijn internet met een Edimax router,deze heb ik afgekoppelt en wil ik bij mijn dochter weer opnieuw aansluiten.

Ja de laptop was de client.

Ik begrijp helaas nog niet waar ik op mijn Pc de verbinding weer opnieuw met kabelfoon kan instellen.
 
Bij een kabel internet verbinding gaat het ook via LANverbinding.

Welke Windows gebruik je?
 
Ik ga ervanuit dat je kabel modem op het internet is aangesloten en aan je pc gekoppeld is.
Ga naar Start>programma's>bureau-accessoires>communicatie>wizard nieuwe verbinding.

Kies voor "Verbinding met het internet maken">kies "Ik wil handmatig een verbinding maken">kies "Verbinding maken via een permanente breedbandverbinding".

Als het goed is zou je na het "voltooien" van de wizard, verbinding moeten hebben via Kabel internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan