Mediaplayer naar miniplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muisje74

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2004
Berichten
70
Eerst toen ik mijn mediaplayer minimaliseerde, kwam er een miniplayer in mijn werkbalk te staan. Was oh zo handig. Nu ineens gebeurt dat niet meer, en ik krijg het ook met geen mogelijkheid voor elkaar. Iemand idee hoe het wel moet. Via de help van de mediaplayer, krijg ik het niet voor elkaar.
 
Nee, dat werkt dus niet. Zo staat het ook in de help van de mediaplayer zelf beschreven. Maar dan krijg ik geen miniplayer........
 
Heb ik ook al gedaan...........vorige keer had ik ook niks speciaals gedaan, gewoon als ik minimialiseerde kwam de minispeler.........
 
Heb gisteren ander moederboard/processor ingebouwd, dus systeemherstel heeft geen zin.......
 
Dachût niet...................moet toch iets mogelijk zijn om dat ding weer in zijn miniplayer te krijgen?
 
Geplaatst door Muisje74
Nee, dat werkt dus niet. Zo staat het ook in de help van de mediaplayer zelf beschreven. Maar dan krijg ik geen miniplayer........
Je schrijft eigenlijk niet wat er fout gaat als je de procedure die hier staat uitvoert. Waar gaat wat fout?

Guus.
 
Er gebeurt gewoon hetzelfde als ik hem niet in mijn taakbalk zet. Als ik dan minimaliseer, dan gaat gewoon het scherm naar beneden en wordt het geen miniplayer..........
 
Geplaatst door Muisje74
Heb gisteren ander moederboard/processor ingebouwd
Tja, het enige wat ik dan nog kan verzinnen is controle systeembestanden. Start, Uitvoeren, sfc /scannow.

Guus.
 
Dit is een controle op ontbrekende en/of beschadigde systeembestanden. Als zo'n bestand ontdekt wordt, krijg je de vraag of je het wilt vervangen door het originele bestand van de cd-rom met XP. (Met de opdracht sfc /quiet worden die foute bestanden vervangen zonder dat je die vraag krijgt.)
Hier vind je wat meer info.

Ik stelde je trouwens in een vorig antwoord voor Windows opnieuw te installeren. Hiermee bedoelde ik uiteraard geen nieuwe schone installatie. Ik had vorige week van mijn systeem (Win 98 SE) per ongeluk een paar helpbestanden weggegooid. Omdat dat geen systeembestanden zijn, kon ik die met Controle systeembestanden niet terugzetten. Door Windows gewoon over de bestaande versie heen te installeren, werden die bestanden wél teruggezet. Was in een half uurtje gebeurd en ik hoefde daarna alleen wat overbodige snelkoppelingen uit het menu Bureau-accessoires en van mijn bureaublad te verwijderen die daar weer waren geplaatst. Verder blijven al je programma- en systeeminstellingen ongewijzigd.
Als sfc /scannow dus ook niets oplevert, kun je dat nog overwegen.

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan