pc --> tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

roodblauw

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Berichten
31
Als ik m'n laptop aansluit op de tv met een Svideo-kabel, geeft de tv alleen beeld en geen geluid. Hoe los ik dit op?
bedankt
 
Je moet ook nog een audiokabeltje leggen. Van de line-out van je geluidskaart naar je tv, of stereotoren.
S-vhs is alleen beeld.

Poekie
 
audiokabel

Ja, bedankt! Dat gaat al een stuk beter :) Maar is de kwaliteitsverhouding van Svideo versus adio een beetje scheef?
Ik bedoel, bij aansluiting op de reciever, met behoorlijk goede boxen enzo, blijft de kwaliteit van het geluid niet matig dan?
Maar in elk geval bedankt!
 
De kwaliteit van de audio is van meerdere dingen afhankelijk; de geluidskaart, het audiobestand, je reciever, de luidsprekers... Maar meestal klinkt het erg indrukwekkend als je je pc op je stereo aansluit:)

Poekie
 
Alleen maar zwart scherm en geen bewegende beelden

Ik heb een Asus A9600SE en heb net een kabeltje aagesloten van de computer naar de tv, ik krijg het beeld te zien wat ik op mn computer ook zie, maar ik krijg alles in het zwart te zien en bovendien kan ik geen bewegende beelden zien. Aangezien dat toch wel hetgene is waarvoor ik dit allemaal wil, zou het handig zijn als hij het doet. Hoe moet ik dit doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan