een asf file maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

monica de v

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
11
wie kan mij helpen om een asf file te maken van een mp3 of wav bestand
ik heb het programma windows media encoder maar als ik een mp3 bestand hebt of een wav dan geeft hij een foutmelding aan
wie kan mij uitleggen hoe ik het beste een asf file kan maken
 
Een asf bestand is hetzelfde als een wma bestand (alleen dan hernoemd naar de extensie asf). Dus je kunt gewoon een pakket nemen dat wma's kan maken, zoals bijvoorbeeld windows media speler, zlurp of winamp. Daarna het bestand hernoemen naar asf en je bent klaar.
 
dank je wel dat is gelukt maar de linken op mijn homepage doen het niet ik heb de file via ftp op mijn site gezet de linken heb ik aangepast zodat die niet naar mijn pc verwijzen wat kan er fout zijn zou jij ff willen kijken?http://www.monicahome.tk[/URL] het gaat om de muziek sites daar doen de linken het niet
 
Dat komt voornamelijk omdat je in de bestandsnamen een spatie hebt gerbuikt (bijv nieuwe pagina.html). Dat begrijpt een browser niet (omdat die een spatie ziet als '%20'). Je moet dus zorgen dat bestandsnamen geeen spatie bevatten. Zo doet 'John Tesh - In A Child's Eyes' het bijvoorbeeld wel. Sommigen hebben ook een dubbele extensie, zoals Enrique Iglesias & Lionel Richie - To Love A Woman.asf.asx. Tot slot is het ook belangrijk om op hoofdletters en kleine letters te denken. De tekst van de link zelf mag wel spaties bevatten, alleen de link naar de bestandsnaam niet. Je kunt dus bijvoorbeeld prima verwijzen naar "bestand1.asf" en die in de link de titel van artiest en nummer geven. Ik hoop dat je hiermee verder geholpen bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan