Nero 6 & Foto's branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazzaro

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Berichten
273
Hoi :D
Ik heb sinds vandaag een dvd brander , en kreeg daarbij de software Nero 6.bij .geleverd .
Nu wil ik een partij foto's op dvd gaan branden , maare hoe moet ik dat nu ook weer doen ?, ik heb enkelen foto's gebrandt,maar de foto's spelen niet af op me dvd speler zodat ik ze op tv kan bekijken .
met nero5 had ik er geen moeiten mee, maar dat branden ging toen naar de cd, ook zou er een mogelijkheid zijn om met nero6 ,slide shows te kunnen maken .
er zit wel een handleiding bij nero6 ,maare gaat meer over video branden en mp3 muziek ........:confused:
 
ff zo uit mn hoofd: start nero startsmart op, klik boven aan op cd en bij favorieten staat ergens videocd maken. Dan voeg je de foto's toe en dat was het voor zover ik weet al!
 
Hoi EmAaErkA ,
maar mijn bedoeling is , om me foto's op dvd te branden ,
op Cd lukt wel , maar wil ze dus op dvd branden , het branden lukt wel op dvd , maar me dvd speler speelt ze niet af , hij speelt wel de cd met foto's af , en ik dacht dat je met nero dus ook een slide show kon maken , maare kom er echt niet uit .....
 
Als je je foto's als jpeg brandt op dvd, dan moet je dvd speler er geschikt voor zijn om het af te spelen. Tot nu toe zijn er nog niet echt veel die het kunnen.
Zelf gebruik ik Magix om een slide show te maken en te branden op dvd. Maar er zijn nog meer progs die je kan gebruiken zoals
Adobe Photshop Album 2.0, hiervan is een demo beschikbaar op hun site (en als je goed zoekt op het net ook de crack, heb ik van horen zeggen).

Ray.
 
Bedankt voor de reactie 's weer ;)
heb onder tussen een progje van MAGiX , wandt wil toch me foto's op me tv zien via mijn dvdplayer , dus dat is gelukt .
alleen vindt ik het vreemd dat het niet lukt ,met het progje Nero6 die ik hoger had ingeschat:confused: .
gelukkig dan maar dat we niet afhankelijk zijn van nero :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan