KvcD te groot voor cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

keano

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
177
Hey, ik heb net een kvcdtje van internet van 86 minuten, en ik wil hem op 1 cd branden zodat ik hem kan kijken op de dvdspeler. Nu heb ik een probleem als ik probeer te branden met Nero, dan geeft ie aan dat de file te groot is en dat ik kan kiezen of ik overburn wil doen. Ik klik dan op overburn en dan krijg ik de volgende error:

20:24:32 #24 CDR -1067 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1546
Ongeldig veld in parameter

20:24:32 #25 TRANSFER -27 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1546
Kon start van Disc At Once niet uitvoeren

20:24:32 #26 Text 0 File dlgbrnst.cpp, Line 1661
Set remaining time: 0:00,000 (0ms) -> OK

20:24:32 #27 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1803
Brandproces mislukt met 24x (3.600 kB/sec)

Het kan ook niet als ik met het probeer als een SVCD.. weet iemand wat ik eraan kan doen? Of weet iemand een ander manier waarop ik deze kan branden?:confused: :confused: :confused:
 
Laatst bewerkt:
Hey lodewijk, kheb het geprobeerd, de satndaard bruikbare cd aanmaken gedoe, maar bij mij was dit al standaard en als ik mijn kvcd erin zet gaat ie automatisch uit, ik dnek dat dit een NTSC kvcd is. Maar ik heb wel eerder kvcdtjes gebrand. De laatste 10 minuten van de film zijn alleen maar credits, daarom wil ik dat verwijderen. Meestal doe ik dat met avi splitter, die KON ook *.dat door de helft knippen of een bepaalde tijd knippen, maar die doet het ook niet meer:S Dus ik zit gewoon vast:(:confused: denk ik bedankt voor j reactie:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan