geluid op externe boxen, maar 1 kanaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

roodblauw

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Berichten
31
ok, pc op reciever aangesloten, dat lukt ;)
Maarrrrr, geluid slechts over een box. Geluidskaart staat op 2 kanaals, geluid op laptop hoor ik links en rechts.
Vanuit line-out kabel op reciever aangesloten. Ik heb de kabel van de vidoecamera gebruikt, kan dat het zijn?
Bedankt!
 
De video kabel, je hebt dus een kabel met 3 tulp aansluitingen, waarschijnlijk dat er dan maar 1 is voor geluid, helaas krijg je dan maar 1 speaker te horen, eigenlijk wel logisch.
Ik denk dat daar de kloe in zit, dus gauw een ander kabel halen, 1kant plug zoals line out, andere kant 2x audio of te wel rood zwart tulp.
Zal niet zoveel kosten hoor in de winkel.
 
rood wit dus niet goed?

ik dacht dat geel beeld was en rood wit geluid was? De ingangen op de reciever zijn ook rood wit namelijk.
Bedankt voor je reactie alvast!
 
Ja daar heb je gelijk in, normaal wel namelijk, mischien alleen dat dat niet zo op de plug zit, dat is wat ik bedoel, de plug is in 3en verdeeld en als toevallig net dat tweede geluids kanaal op de plek wordt gevoerd van beeld plug, je kunt proberen die plus in de recever te stoppen, mischien je weet maar nooit.
Anders is de plug mischien net te groot of te klein, hij kan er wel in passen maar als de contacten niet overheen komen van binnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan