Iso gebrand dvd disk error

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetalice

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Berichten
610
Hello,

Ik heb een film gedownload wat alleen een ISO is. Deze heb ik vervolgens met nero gebrand naar DVD.
Tot zover ging alles goed.

Nu wilde ik hem kijken op de dvd en helaas pindakaas geen film.
Ik heb de iso geextract met isobuster en nu is het een imagefile. (leuk) Hoe kan ik controleren (voordat ik er weer een dvd aan overgeef) of dit bestand goed is of niet?


Bijvoorbaat dank

:thumb:
 
Meestal zit er een .nfo bestand bij. Dit kun je openen met kladblok en dan staan er meestal ergens onderaan de gebruiksaanwijzing van hoe je het moet installeren :)
 
of wil je gewoon weten hoe je een image bestand brand? (.bin en .cue extensie?) Dit cue bestand is dan het kleinst maar dat moet je als image kiezen met Nero en dan branden, als je het cue bestand met kladblok bekijkt zie je dat het verwijst naar het .bin bestand. Dit bin bestand wordt dan ook gebrand ;)
 
Nee dat weet ik allemaal. Het probleem is dat mijn dvd-speler disk-error geeft ik kan geen bin of cuefile vinden.
Snap er nu ff niets meer van
:eek:
 
je had dus het .ISO bestand met Isobuster uitgepakt, dat is goed. Maar wat voor bestand heb je daarna gekregen? Wat is de extensie van het bestand dat je uit het .ISO bestand hebt gehaald? :)
 
Een imagefile is het geworden :( Daar kom ik ook niet veel mee verder
:(
 
.IMG als extensie dus? (Geen extensie te zien? Ga dan naar Deze computer > tabblad extra > mapopties > weergave: Vink hier "Bestandstypen verbergen voor bekende bestandstypen" uit.)
 
Aangezien je het over een film met .IMG als extensie hebt ga ik er vanuit dat het een DVD is...?

Voor CD Images en DVD Images zijn verschillende programma's. met Nero Burning Rom moet dit ook kunnen, maar dan moet je kiezen voor DVD volgens mij :) Ik heb hier nu niet de juiste programma's bij de hand om je precies te zeggen hoe het moet...sorry nog een programma waarmee het zou moeten kunnen is alcohol120

Gebruik anders even Google ofzo (Zoekwoorden: "DVD image branden")
 
na openen dvd decrypter kies je voor mode - iso - write
zoek nu achter source je img file op en klik na openen op het kopje hd naar cd/dvd
 
Ik begin daar ook in te geloven.

Ik kan alleen kiezen extract naar bruikbare data *tao *iso en *wav.

Volgens mij is dit bestand corrupt :(
 
als je het iso file opent met isobuster krijg je dan in het rechterscherm van isobuster geen inhoud van het file oid te zien ??
 
track01 duid niet echt op een film denk.
films hebben vob,ifo,bup files.
het zou nog kunnen zijn dat het 1 grote muziek dvd is :confused: maar ga eerder aan een corrupt file denken ja.
 
Mhh Jammer maar helaas.

Volgende keer beter.

Ik ben in ieder geval wel weer een stuk wijzer geworden.

thanx guys :D

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan