hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathalie38

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2004
Berichten
3
hallo,

sinds enkele dagen kan ik vanuit mijn hotmail niets meer versturen naar een ander hotmail adres en ook niet ontvangen van een ander hotmail adres. oftewel het komt allemaal niet aan of met een vertraging van dagen. heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn :(

groetjes, nathalie
 
Als je geen betaalde account bij Hotmail hebt, dan heb je slechts de beschikking over 1mb ruimte voor je mails.
En 1mb is niet erg veel, het raakt zo vol die ruimte.
Wanneer de limiet bijna bereikt is en je daarbij nog een mail met bijvoorbeeld een bijlage wilt gaan versturen, dan wordt het versturen van die mail inclusief de bijlage vermeden, als ik het tenmimste goed heb hoor.
Dit geldt vice versa ook, je kunt ook geen mails van anderen ontvangen.

Je zou dan overbodige mails(mails die je al gelezen hebt en daarvan ook al een backup gemaakt hebt) moeten verwijderen, om zo weer voldoende vrijeruimte te maken.

Dennis.
 
Laatst bewerkt:
hotmail probleem

hoi,

dat begrijp ik helemaal maar hij is voor 20% gevuld en dat kan dus het probleem niet zijn. ik ben ook niet de enige en las zelfs op marktplaats een oproep van iemand met dit probleem. hier heb ik ook op gereageerd maar helaas niets gehoord.

groetjes, nathalie
 
Problemen met hotmail

Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik problemen met het verzenden en het ontvangen van e-mail in hotmail. De e-mail komt dan of een paar dagen later aan of niet aan Ook bekenden van me hebben hier last van. Is hier iemand bekend met het probleem en wat kan ik eraan doen. Het is niet zo dat mijn hotmailinbox te vol zit,


Groetjes, Mir:)
 
Ik heb twee gratis Hotmail-accounts; bij de ene (via by16fd.bay16 etc.) geen problemen, bij de andere (via by14fd.bay14 etc.) ook vertraging/geen ontvangst. Ik wacht hier al meer dan drie uur op een mijzelf toegestuurd testmailtje.
Via de 14-versie kan ik overigens wel -met enige vertraging- verzenden.

Dit probleem zal bij Helpmij niet kunnen worden opgelost, de oorzaak ligt immers bij MSN.
Contact opnemen met MSN of (on)geduldig wachten tot de storing is verholpen zijn m.i. de enige opties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan