dvdrip/DIVX NAAR DVD?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
132
<font size="1">hello mensen

Ik wens geholpen te worden met het volgende

IK download via DC++ werledwijd nieuwe films formaat is DVDRIP OF DIVX ik kan ze namelijk bekijken met BSPLAYER en/of DIVXplayer en/of WINDOWS MPLAYER en/of NEROMIX en/of POWERDVD

De films zijn NIET altyd TOP kwalitiet qua beeld&geluid dit hoeft ook niet voor mij!!!

IK WIL DEZE FILMS OMZETTEN EN BRANDEN OP EEN DVD(4,7GB) IK heb zowel + als - aan dvd's liggen

HOE REALISEER IK DIT WAT HEB IK NODIG ZONDER ONDERTITEL

ONDERTITLES KAN IK WEGHALEN V/H INTERNET GEEN PROBLEEM HOE BRAND IK DEZE MEE OP DVD

TOT NU TOE BRANDE IK DE FILMS MEESTE ZIJN ALLEMAAL 700MB OP EEN GEWONE CD MET NERO ALS DATA WERKT ALLEEN OP DE PC

IK HEB DVD BRANDER WIL DEZE GEBRUIKEN HEB LEGE DVD'S ZAT

IK LEES HEEL VEEL INFO OVER MPEG NAAR DVD
DVD NAAR AVI
OF DVDSCHRINK DEZE PROGRAMMAS ZIJN VOORMENSEN DIE HUREN GELD UITGEVEN EN WILLEN KOPIEREN RECHTSTREEKS NAAR LEGE DVD

IK DOWNLOAD UITSLUITEND VIA DC++ IK KAN ALLE BEKIJKEN KWALITIET VERSCHILT

IK WIL NU DEZE FILMS ZE ZIJN 700MB MEESTAL OMZETTEN BRANDEN OP DVD HOE DOEN IK DIT WELKE SOFTWARE NODIG.


MEN PRAAT OVER VOB ETC...

[edit mod] zaken weggehaald zie huisregels [ /edit mod]


IK WIL GEWOON DIVX DE FILMS ZIJN BIJNA VOOR 90% ALLEMAAL DIVX OMZETTEN EN BRANDEN OP DVD

WAT IK VREEMD VIND IS HOE WORDT 700MB(IS DE FILM) OPEENS 4,7 GB????????????

VRIEDENLIJK BEDANKT

HOE MEER MENSEN REAGEREN DES TE BETER

BEDANKT ALVAST</font>
:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ten eerste je lettertype eerst wat kleiner gezet en het verzoek voortaan niet zoveel caps te gebruiken dat staat zo schreeuwerig.
Ook een vraag verwijderd lees de huisregels eens dan zie je dat dat soort vragen heir niet toegestaan zijn.

als je van avi ( divx ) of mpeg naar dvd wilt kijk eens op http://wintips.filmt.nl daar staat een handleiding avi / mpeg naar dvd.
 
opgelost maar niet 10%

http://users.pandora.be/sectie/downloads/downloads.htm

bovenstaand bied geen uitkomst gebruik leer je met de tyd spreekt voor zich!!!


TMPGENC na 30 dagen ?????? is het probleem wegens trial luxe probleem gratiz nie mogelijk?????????

verders waren de films te groot en niet te branden op 1 dvd inkorten???

wat is DVD-9 daat zou het wel oppassen

TMPGENC enige software om mpeg 1 en 2 te creeren??
reactie geWenst
wat heb je eigenlijk weggehaald heb jij wel recht om iet wat ik intik weg te halen,huisregels gelden misschien bij jou thuis hier zit je online mensen helpen elkaar

als ik het onjuist heb hoor ik he graag

ww.weethet.nl heb je ook

al deze sites erg interessand om te lezen men heeft er veel tyd ingestoken maar waarom werkt het NOOIT in de praktijk?!!
 
Re: opgelost maar niet 10%

Geplaatst door POWERDOME
wat heb je eigenlijk weggehaald heb jij wel recht om iet wat ik intik weg te halen,huisregels gelden misschien bij jou thuis hier zit je online mensen helpen elkaar

als ik het onjuist heb hoor ik he graag

al deze sites erg interessand om te lezen men heeft er veel tyd ingestoken maar waarom werkt het NOOIT in de praktijk?!!

Ik heb jouw vraag over downloaden weggehaald, en ja ik heb wel zeker het recht dat te doen.
Ik ben namelijk niet voor niets moderator van deze sectie, in de huisregels staat een mooi stukje over warez en daar paste jouw vraag tussen.
Op dit forum vragen we niet om download sites voor spullen waar we normaal gesproken voor moeten betalen.

Dat in jouw ogen sites met uitleg die men aanbied nooit werken is een eigen conclusie mijn ervaringen zijn anders.
Software om dvd mee te maken zul je moeilijk gratis vinden als het gaat om het omzetten en dvd maken.
 
Laatst bewerkt:
VOOR ME KAAR

http://wintips.filmt.nl/


http://www.pegasys-inc.com/en/download/tds.html

Met TMPGENC (zie de offciele site) kom je heel ver

DVD source creator is helemaal top


ALLEEN na 30 dagen KOPEN via het internet of winkel(s) in ieders omgeving..

GRATIS kun je avi/divx NIET omzetten naar MPEG-1/MPEG-2 .....

Kost wel tyd encoding maar kun je wel direct branden m.b.v. NERO op DVD en afspelen op je DVD spelertje


M.b.t. Bewerken van films of gekopieerde VHS naar de PC kan ik aanraden WEER KOPEN PINNACLE STUDIO 9.0

ALLES dus ZELF KOPEN het is NIET anders werkt het heb je er plezier aan


zoek je de ondertitel erbij via

http://www.nlondertitels.com/

vervolgens met TMPGENC encoden en gelijk branden op DVD klaar

ondertitels moet je ook encoden maar is stuk makkelijker.....

gebruik volgende
virtualdubmpeg2,subsysnc ,
sub2ssa

Is bovenstaande onjuist hoor ik het graag MODERATOR

en excuses coor de capslock
leest inderdaad schreeuwerig

ik zal eens de tyd nemen om de site eens goed te lezen misschien kan ik ook mensen helpen met problemen soort hobby van je zekers??

Mensen bedankt voor de hulp 2 weten altyd meer dan 1 samen kom je er altyd wel uit

:thumb: :thumb: : :thumb: :D :D :D :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is inderdaad een hobby van me ja.

Maar toch nog het verzoek om nog minder met caps loc te gaan doen.
ook woorden in caps komen aardige schreeuwerig over.

En nogmaals het verzoek toch eens de huisregels te lezen.
Heb nu weer wat verwijderd uit je bericht ook de antwoorden van daar en daar kun je zaken downloaden accepteren we niet zoals je kunt lezen in de huisregels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan