dvdrip afspelen met ondertiteling...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudthebud

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
23
Heb dvd met dvd decrypter geript op mijn harde schijf. nu wil ik die afspelen op m'n pc (met windvd of powerdvd) maar nu kom ik niet meer in het dvd menu voor ondertiteling.
Ben natuurlijk wel in bezit van ifo bestand maar windvd en powerdvd wil die niet herkennen.
Heb inmiddels van het ifo bestand een nederlandse sub gemaakt mbv vobsub (*.srt bestand) maar hoe nu verder om die bij de dvd afgespeeld te krijgen.
Een ding wil ik nl niet, en da's branden. Gewoon lekker kijken en dan weer verwijderen!

Rudgr
 
als je het alleen wil gaan kijken hoef je em toch niet te rippen .??? of wil je em opslaan en later gaan kijken .
Dan kan je em beter met dvd shrink rippen met menu en alleen nl sub en daar een iso file van maken en afspelen met een virtuele rom .Deamon tools of alch 120%
 
Uhm, ik bedoel eigenlijk met rippen backup van de dvd op mijn harde schijf om een keertje te kijken. het probleem is juist dat ik de ondertiteling niet mee krijg omdat ik niet (zoals op de dvd) meer in het menu kom voor de instellingen.
Nu is mijn vraag: ik heb de ifo file. kan ik niet van daar uit op een of andere manier de ondertiteling beschikbaar krijgen.
Als ik in deamontools of alcohol probeer de film te kijken krijg ik niet de mogelijkheid om de ondertiteling op te vragen...?
 
Als je de instellingen van dvd decrypter goed hebt staan moet je de film gewoon kunnen bekijken mét ondertiteling. Zorg dat dat onder Tools --> Settings --> File mode --> Select files op "All" staat. En daarna onder mode het vinkje bij "File" staat. Met deze instellingen kopieer je de hele dvd naar je hard schijf inclusief alle instellingen. Daarna kun je de dvd altijd nog bewerken.

Suc6!
 
dan moet dat het zijn en heb ik dus niet alle instellingen van de dvd meegenomen....

thanx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan