realplayer werkt niet goed (WinXP HE)

Status
Niet open voor verdere reacties.

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Berichten
313
Ik krijg als ik een via nieuwsgroepen binnen gehaalde .avi film de volgende opmerking bij het willen afspelen op realplayer "You are attempting to start playback while the playback engine is busy with another function. You will not be able to initiate playback until the other action is stopped or completed. Attempting to play by clicking on a file or link while converting media format, transferring to device, or burning a CD is a common way to cause this warning. This warning will not affect the current process and is only in place to explain why playback did not occur"

Andere spelers b.v. windows mediaplayer geeft alleen maar mooi kleuren en geluid. Winamp laat het helemaal afweten.
Hoe nu verder????:rolleyes:
 
Staan er geen wachtende processen klaar voor de brander toevallig, en zit daar dan toevallig ook niet deze avi tussen.
Heb je voor de rest wel de juiste codecs gedownload voor deze avi, heb je dit bij meerdere films of alleen bij deze.
 
Nee, er staan geen andere processen aan t.b.v brand o.i.d.
Ik 2 van deze films die dit doen.
Ik heb al veel codecs geladen in het verleden en weer veel opgeruimd.
Heeft u misschien een advies welke pakket ik het beste kan downloaden en installeren.
 
Ik zal niet zeggen dat dit maar de oplossing is maar DIT pakket heeft vrijwel alle codecs aan boord, mischien kijk je wel veel film dan kan zo'n codec pakket nooit geen kwaad.
Nogmaals of dit je probleem verhelpt dat blijft de vraag.
 
Bedankt. Alles weer oké. Films draaien weer op realplayer en winplayer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan