Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: losse mp3's naar 1 mooie lange mp3

Junior Member
    Vraag is niet opgelost

Exclamation

Ik heb een vraag ik heb een tijdje terug een compleet album gedownload alleen zijn het losse nummers die normaal gesproken in mekaar overlopen alleen nu worden die mp3 bestanden zonder pardon afgebroken dus mijn vraag is hoe krijg ik gespliste bestanden weer bij elkaar waardoor ze wel in mekaar overlopen en met nero heb ik het al geprobeerd die 2 seconden uitzetten heeft geen zin het blijven aparte nummers en zo zijn er honderde albums die helaas zo gesplist zijn wie kan me helpen????

Alvast bedankt

Dennie

Giga Senior jjw's avatar
    Wat je nog zou kunnen doen is een pauze aan maken van een paar milliseconden, uitzetten lukt inderdaad niet, hij maakt het toch weer aan die tijd, helaas.
    Je kunt dus proberen een tijd in te stellen van erg klein, dat zou je in theorie niet moeten horen.
    Het sleutelwoord voor dit jaar, Proberen
    Er is geen uitdaging te groot, samen helpen we mekaar.
    En mocht je vraag zijn opgelost, klik op "status opgelost" zo hebben meer mensen hulp van jouw topic

Grtjs jjw

Senior Member
    Afstand tot server
    ±103 km
    Je kunt ze gewoon afspelen, b.v. met winamp en tegelijkertijd opnemen met b.v. deze editor http://www.zdnet.nl/downl.cfm?id=37883 (of cooledit).
    Als een nummer afgelopen is, het opname apparaat meteen op pause zetten en meteen weer starten bij begin van het volgende nummer, op die manier krijg je een doorlopende opname op 1 spoor, voorwaarde is wel dat je geluidskaart zowel kan opnemen en afspelen tegelijkertijd (fullduplex).
    Het is misschien wel even oefenen als je het voor de eerste keer doet.
    In je mixer moet je de juiste instellingen selecteren voor opname.
    Note: Als de bron muziek abrupt afgekapt word zal je dat altijd blijven horen, dan moet je in en uit gaan faden, maar dan word het natuurlijk wel een beetje veel werk allemaal als je dat niet gewend bent.
    Ik zelf heb op deze manier al heel wat dingen aan mekaar geplakt, maar ja ik heb makkelijk praten want ik heb er ervaring mee.
    Kijk eerst maar of je er na dit verhaal nog trek in hebt dan kan je altijd nog vragen stellen op dit forum als je er niet uitkomt.

Giga Honourable Senior Member maestro12's avatar
    Afstand tot server
    ±165 km
    Hiermee plakken??
    http://mp3merge.netfirms.com/

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren