losse mp3's naar 1 mooie lange mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennie53

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Berichten
1
Ik heb een vraag ik heb een tijdje terug een compleet album gedownload alleen zijn het losse nummers die normaal gesproken in mekaar overlopen alleen nu worden die mp3 bestanden zonder pardon afgebroken dus mijn vraag is hoe krijg ik gespliste bestanden weer bij elkaar waardoor ze wel in mekaar overlopen en met nero heb ik het al geprobeerd die 2 seconden uitzetten heeft geen zin het blijven aparte nummers en zo zijn er honderde albums die helaas zo gesplist zijn wie kan me helpen????


Alvast bedankt

Dennie:eek:
 
Wat je nog zou kunnen doen is een pauze aan maken van een paar milliseconden, uitzetten lukt inderdaad niet, hij maakt het toch weer aan die tijd, helaas.
Je kunt dus proberen een tijd in te stellen van erg klein, dat zou je in theorie niet moeten horen.
 
Je kunt ze gewoon afspelen, b.v. met winamp en tegelijkertijd opnemen met b.v. deze editor http://www.zdnet.nl/downl.cfm?id=37883 (of cooledit).
Als een nummer afgelopen is, het opname apparaat meteen op pause zetten en meteen weer starten bij begin van het volgende nummer, op die manier krijg je een doorlopende opname op 1 spoor, voorwaarde is wel dat je geluidskaart zowel kan opnemen en afspelen tegelijkertijd (fullduplex).
Het is misschien wel even oefenen als je het voor de eerste keer doet.
In je mixer moet je de juiste instellingen selecteren voor opname.
Note: Als de bron muziek abrupt afgekapt word zal je dat altijd blijven horen, dan moet je in en uit gaan faden, maar dan word het natuurlijk wel een beetje veel werk allemaal als je dat niet gewend bent.
Ik zelf heb op deze manier al heel wat dingen aan mekaar geplakt, maar ja ik heb makkelijk praten want ik heb er ervaring mee.
Kijk eerst maar of je er na dit verhaal nog trek in hebt dan kan je altijd nog vragen stellen op dit forum als je er niet uitkomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan