animaties saven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raj

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2004
Berichten
215
Als ik een animatie wil saven van internet, krijg ik als resultaat dat de animatie niet meer beweegt. Dus is gewoon als afbeelding gesaved.

Hoe kan ik een animatie als animatie saven?

(domme vragen bestaan niet)
 
Als je op een web pagina klikt op een animatie dan wordt deze niet als een gif gestand gesaved.
Voor animated gifs kan je wel op bepaalde site's terecht.
Typ in google maar animated gifs, je kan daar wel gifs halen.

groetjes speedtouch
 
Op het plaatje zelf staan rechtermuisknop kiezen opslaan als ...
Dat werkt altijd tenzij de site is geblokt voor rechtermuis copy...Geef eens een link van het plaatje die je wilt hebben .Zal ik ff testen
 
Via Google heb ik inderdaad sites gevonden waarvan ik de animaties kan downloaden. Bedankt daarvoor.

Normaal is het probleem dat ik een animatie wel via rechtermuisklik kan opslaan als... Maar alleen als bitmap bestand, dus als animatie werkt niet.
 
Geplaatst door Raj
Normaal is het probleem dat ik een animatie wel via rechtermuisklik kan opslaan als... Maar alleen als bitmap bestand, dus als animatie werkt niet.
Als je afbeeldingen alleen nog via rechts klikken als bitmap kunt opslaan, moet je even je tijdelijke internetbestanden verwijderen. Daarna kun je bestanden weer gewoon als jpg en gif (dus ook animated gif) opslaan.

Geplaatst door speedtouch
Als je op een web pagina klikt op een animatie dan wordt deze niet als een gif gestand gesaved.
Dat lukt mij anders best, Speedtouch.:D

3dcoin.gif


Guus.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Na het wissen van de tijdelijke internetbestanden kan ik wel gif bestanden saven. Dat moet je ook maar net weten dat het daar aan lag. Bedankt voor deze tip.
 
Geplaatst door Raj
Maar, op deze site kan ik de animaties alleen als Bitmap saven.
Vreemd. Ik kon het roterende muntje van Speedtouch zonder probleem als gif opslaan met rechts klikken. :confused:

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan