Blender gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Berichten
1.295
Goedemorgen allemaal,

Ik wil graag wat vragen over 3D afbeeldingen. Wil graag wat 3D objecten leren maken voor een flashsite.
Je ziet ze vaak langskomen in intro's zoals hier en vooral hier.

Nou heb ik op deze site al gezocht en op Google, en ik kom steeds weer het programma Blender tegen (open source).
Nu is dus mijn vraag: heeft hier iemand ervaring mee en zo ja...is het gebruiksvriendelijk?
Een progamma als 3D studio max is veels te uitgebreid.

Is het programma aan te raden of hebben jullie wat andere tips?

Gebruik zelf Photoshop 7 en Swishmax

Daan
 
:) De animaties die hier gebruikt zijn lijken gemaakt te zijn met Swift3D

Blender is volgens mij meer iets om stilstaande 3D omgevingen te maken
 
Zoals je ziet heb ik er dus geen verstand van. Ik zag het verschil niet.

Is er met Swift 3D een beetje te werken? Heb namelijk van 3D max gehoord dat ie zo ontzettend moeilijk is.
 
:) Ja das best wel te doen, en je kan heel goed samen werken met Swishmax door de load movie in movie functie.
Ikzelf heb er nog maar even mee gestoeid maar dit resultaat had ik al na een middag klooien :p
 
Nou Paintje......
Dat ziet er goed uit!

Daar ben ik dus weken mee bezig LOL
Heb net mijn Swish gedeelte online gezet...

PS: hoe doe je dat in godsnaam met zo'n "uitklappend" scherm?
 
@ Paintje

Welke van Swift moet ik hebben???? Er staan een aantal op de site waarvan 2 die als plug-in dienst doen.

Moet ik Swift 3D v4 hebben???
 
Ja dat uitklapvenstertje is gemaakt met Swift3d Animatie, dus niet met Swish ( verwarrend die namen ja :p )
Zelf heb ik Swift 3D v3 en zo te zien is de nieuwe versie 4 nog niet verkrijgbaar :confused: en die plugin's daar heb je weer niks aan zonder Flash MX of 3D studio max, dus daar schiet je ook niks mee op.
 
Dan word het dus Swift 3D v 3.....

Tnx voor de info Paintje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan