i.link verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipflipsen

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2001
Berichten
221
Hallo Forum.

Ik heb sinds kort een digitale video camera. (merk sony)

Ik heb een i.link kabel gekocht, en aangesloten tussen de computer en de video camera.

Ik heb het programma picture package geinstalleerd, en nu wil ik dus beelden van de camera bekijken op de computer.

Ik heb echter geen enkel idee, hoe ik dat moet doen. Met geen mogelijkheid krijg ik beeld te zien op de computer.

Kan iemand mij uitleggen wat er allemaal moet gebeuren, zodat ik gebruik kan maken van de i.link kabel.
 
Probeer eens een stukje op je pc te zetten met windows movie maker.
Als dat wel lukt, dan ligt het aan de software die je erbij hebt gekregen.

Ray.
 
als je dei-link kabel op je fire wire kaartje hebt aangesloten moet XP hem automatisch herkennen zo gauw je je camera aanzet. waarschijnlijk vraagt hij meteen of je windows movie maker wilt gebruiken en daarmee kan je ook meteen je camera bedienen.
je moet wel je camera aanzetten op de memorie stand.
 
Toevallig heb ik dezelfde soort vraag,mits jullie het een probleem vinden dat ik even inhaak hetvolgende;

Ik belde Sony net op,en ik wilde ook een i.Link kabel bestellen, maar Sony zei dat het capturen van de film niet zou gaan lukken met Windows Movie Maker, en dat ik dan bijvoorbeeld Pinnacle zou moeten gaan kopen om te kunnen capturen, is dit zo? (lijkt mij sterk!!!)

Groetjes van Leo
 
nee hoor dit is absoluut niet waar. het capturen van film met windows movie maker gaat prima. alleen als je wilt gaan bewerken of a;s DVD gaat branden kan je beter pinnacle gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan