capaciteit dvd???

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
132
4,58 gb niet te braden op DVD mbv NERO???

Films van VHS op de pc gezet
films bewerkt met o.a. tmpgenc encoder,dvd source creator,tmpgenc dvd author 1,6

alles omgezet naar mpg 1/mpg2 was voorheen avi alleen te bekijken op de pc soms met divx soms met bsplayer dit snap ik ook weer niet waarom wel met divx en bsplayer niet!!

heb allernieuwste speler zowel van divx en bsplayer het allernieuwste codecs waar zit de fout?????

hoe kan ik iets wat mpg is en op de rand zit wat op een lege dvd zit/komt toch branden op 1 dvd ik kan ook niks verwijderen alles hoort bij elkaar zegt nero

lege dvd 4.7 gb ik wil 4,58 gaat niet klein deel zit in het rood

wat is de oplossing


wat is allerbeste software ook betaald dus niet demo of probeerversie om films avi/divx formaat 700 mb perfect met de audio want audio&video =1 bij divx omte zetten zodat ZONDER problemen nero kan branden op DVD

Waarom is het zo ingewikkeld?

Waarom avi/mpeg-1/mpeg-2/divx al die extensies

waarom ook subtitle omzetten stelt niks voor qua grootte een ondertitel moet je ook encoden voordat dvd gerealiseerd kan worden


dvd splitst audio en beeld audio_ts en video_ts

waar staat ts voor??

waarom maakt men VCD en/of SVCD en niet direkt DVD dat snap ik nou helemaal niet?

bedankt mensen
iedereen mag reageren :thumb: :thumb:
 
Je geeft zelf al aan dat je tmpeg dvd author gebruikt. Dus je hebt al alles in een dvd folder staan.
Gebruik nu DVD-shrink om het geheel te verkleinen en precies pas te maken voor een dvd.
Ik gebruik hier versie 3.2 voor en dat gaat geheel automatisch. Je zal geen kwaliteits verlies hebben.
Misschien help dit je uit de brand.

Ray
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan