pctv geen kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

simonsteverlinc

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2004
Berichten
7
ik heb een pckaart van pinnacle en een antenne gekocht. Beeld valt redelijk goed mee, maar ik krijg niet alijd kleuren. Waar kan dat aan liggen.
groetjes,
Simon
 
Als de ontvangst niet optimaal is zal je inderdaad af en toe geen kleuren krijgen.
 
maar ik kan wel zwart wit ontvangen met goed beeld. Wordt er dan vanzelf overgeschakeld naar kleuren als hij een bepaald signaal krijgt dat sterk genoeg is?
 
Heb je eraan gedacht dat Pinnacle soms spontaan overspringt op NTSC, terwijl wij hier in Holland en België gebruik maken van PAL? Ik heb hetzelfde probleem eens gehand met mijn Moviebox USB, controleerde de instellingen en zag voornoemd probleem: als videobron gaf hij aan: Moviebox USB op NTSC. Probeer het maar eens als je weer ens geen kleuren ziet.
Suc6. :)
 
Heb je eraan gedacht dat Pinnacle soms spontaan overspringt op NTSC, terwijl wij hier in Holland en België gebruik maken van PAL? Ik heb hetzelfde probleem eens gehad met mijn Moviebox USB, controleerde de instellingen en zag voornoemd probleem: als videobron gaf hij aan: Moviebox USB op NTSC. Probeer het maar eens als je weer ens geen kleuren ziet.
Suc6. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan