kabelverbinding wordt verbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob48

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Berichten
47
HALLO........ bij het internetten wordt zo nu en dan de verbinding onderbroken. Moet dan een 10tal seconden wachten n dan doet ie het weer. Het gebeurt speciaal bij het veranderen van adressen. Ik heb kabel(Casema) en windows 98
 
Firewall niet permanent uitzetten, alleen maar even om te kijken of een andere instelling de oplossing geeft, anders kom je van de regen in de drup . . .

Heb je een USB-modem? Die zijn nogal storingsgevoelig. Een ethernetmodem werkt veel stabieler.
 
Nou eh...dan heb ik sowieso een tip voor je: NU een firewall downloaden. Een goede gratis optie is zone-alarm!
Greetz,
Joep
 
Dan zou ik je toch dringend willen aanraden om een firewall aan te schaffen. Bv Zone Alarm free download, werkt goed en is eenvoudig in het gebruik.

Als je met spybot (geupdate!!) scant, staat er dan veel troep op? Zo ja, dan moet je eens een Hijack-log overwegen.

Hier staat hoe je dat moet doen.
Bovenste sticky goed doornemen en je log ook daar posten in "plaats een vraag".

Blijf je dan nog last van storingen houden, dan ligt het wrsch aan je USB-modem.
 
Geplaatst door rob48
Ik heb een usb modem



Weet je dat zeker?? Ik geloof niet dat Casema USB modems voor kabel levert!!! Welk modem heb je?
Waarom bel Casema niet even met je probleem???
0900-8896
 
Internet verbinding

De internet verbinding blijft nog frequent uitvallen en heb alles gedaan wat men vroeg. Voorlopig moet ik er maar mee leren leven. Toch bedankt allemaal
 
Niet mee leren leven !!!!!!
Je betaald Casema hiervoor dus heb je recht op een werkende verbinding!!! Heb je ze al gebeld?
 
wat je misschien eens zou kunnen proberen is de usb modem te vervangen door een ethernetmodem.Misschien kun je die van iemand even lenen en kijken wat dan de resultaten zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan