internet-gateway verwijderen HOE DAN?

Status
Niet open voor verdere reacties.

inge33

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2004
Berichten
9
Ik heb al een tijdje ADSL en een speedtouch 510 modem en ineens verschijnt er onderin de werkbalk nog een zelfde verbindingstekentje (zelfde als LAN verbinding) en daar staat internet-gateway bij. Maar ik heb maar 1 computer en heb dit dus niet nodig. Maar ik kan het niet verwijderen. Het gekke is ook dat als ik verbinding maak dat die gateway verbinding nergens te vinden is pas na circa 30 minuten komt ie te voorschijn. De verbinding van gateway kan ik ook niet beeindigen, want dan stopt de hele verbinding. Hoe verwijder ik dit?
Inge:confused:
 
Leuk is zo'n icoontje niet,maar het is onduidelijk waar het vandaan komt.Je kunt op de verbinding gaan staan en in eigenschappen even kijken mbt wel of niet weergeven maar dit hoeft niet te werken.
Ook op de website van Alcatel staat hier niks over.
Beetje vaag.
 
gateway

Ik kan het uitzetten, dus niet meer zichtbaar. Maar mijn verbinding is nogsteeds via gateway. Zijn daar eigenlijk nadelen aan als je dus maar 1 computer hebt. Beetje zinvol wel denk ik, of....?
 
Uitzetten(geen weergave) zou geen kwaad kunnen.Kan goed zijn dat het toch weer komt.

Zoals reeds aangegeven het is een beetje wazig.
 
Ja errug wazig. Wanadoo helpdesk weet er ook niks op. Ze adviseerde mij om met microsoft te bellen. Ga ik straks doen. Ik ben benieuwd. Het is een gewoon nummer, dus ik hoop niet dat ze extra berekenen.
 
Hangt van je softwareidentificatie af.

OEM nr helpen ze niet zonder extra kosten.

Succes
 
Het icoontje internet gate-way is verdwenen maar ik weet niet voor hoelang. Ik heb de computer in zijn oorspronkelijke staat hersteld, dus probleem opgelost (voor nu dan)
 
Gateway verbinding

Ik heb thuis ook een internet gateway verbinding die ik ook niet weg krijg.
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, maar die lukken niet.
Dus had ik de vraag of een van jullie weet hoe je het kan verwijderen.

Alvast bedankt

GR Tom
 
gateway icoon

Ik had dit probleem ook.
Het volgende gedaan.
- Startmenu
- configuratiescherm
- beveigingscentrum
- windows firewall
- uitzonderingen
- UPnP afvinken

Bij mij was het probleem opgelost.

Succes. grts Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan