Provider/router combinatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lunatic

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2004
Berichten
165
Hoi,

M'n vriendin gaat binnenkort verhuizen en wil in de nieuwe woning adsl voor 2 pc's. Het wordt dan via Demon of via Wanadoo.

Mijn vraag is welke routers ik bij deze adsl-abbo's kan gebruiken. Demon noemt er wel twee op hun website, maar het lijkt mij dat er wel meer mogelijkheden zijn.

Ik hoop dat jullie het weten.

Groetjes,

Brian
 
Ps. Haar moeder moet het betalen en zij zit in de bijstand. Dus het budget is beperkt. :)
 
e-tech routers zijn in verhouding goede bidget routers meen ik uit de menigen van andere te kunnen opmaken. Of deze routers ook bij demon aan te sluiten zijn durf ik niet te zeggen. Misschien kan een ander dit bevestigen?
De regels voor ondersteuning zijn bij demon echter wel strak: enkel support op de door hun geleverde modem. (wel een betere provider dan wanadoo IMO)
 
Geplaatst door @temptation
wel een betere provider dan wanadoo IMO)

Demon is wel een goede provider, alleen hebben ze op dit moment te maken met capaciteits problemen.

In de avonduren op sommige routers lagere downloadsnelheden, en hoge pings.

Wanneer je niet online gamed, is dit geen probleem.

Mvg Patrick
 
Denk nog even goed na wat je met abbo wilt.
Surfen,e-mailen,muziek downloaden zoja welke hvh ?
Kijk verder nog even goed naar de kleine letters in de voorwaarden.

Mijn advies zou zijn een ethernetmodem of met meerdere aansluitmogelijkheden of met switch.
Neem bij voorkeur eentje die via je gekozen provider te bestellen is resp contrleer het prijsniveau even in een winkel.

Verder heeft iedereen wel een positief of negatief verhaal bij welke provider dan ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan