muziek afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien54

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
Berichten
201
Hallo,

Wanneer ik mijn map my shared folder open en daar kies voor muziektaken --> alles afspelen lukt dit niet meer ,een liedje apart afspelen is geen probleem.
Ik heb windows xp .Weet iemand raad ?

Dank op voorhand
 
ik weet niet wat je bedoelt met muziektaken maar ik selecteer alle mp3tjes en dan rechter muis afspelen dan speelt hij ze allemaal af.
 
Hiermee bedoel ik ; aan de linkerkant heb je wanneer je de map my shared folder opent een soort menubalk bovenaan staat dan ; muziektaken--> alles afspelen (bij mij toch in de xp versie ,in win 98 heb je dat niet)
 
je bedoelt in de map mijn documenten de map mijn muziek.in my shared folder staat dat bij mij niet.
en krijg je geen melding waarom die het niet doet?
 
Ik krijg geen melding ,er gebeurt helemaal niets.
wanneer ik 1 liedje selecteer dan wordt het afgespeeld
 
Ik krijg geen melding ,er gebeurt helemaal niets.
wanneer ik 1 liedje selecteer dan wordt het afgespeeld
 
Heb je daar erg veel mp3 staan mischien dat de pc vastloopt.Want ik krijg een waarschuwing wanneer ik alles afspeel.Door deze actie word de processor intensief gebruikt waardoor de pc traag reageerd.
 
Hallo,

Ik heb mijn vriendin teruggezien(het is niet mijn pc ) en selecteren en dan rechtermuisknop---> alles afspelen ,dat lukt niet de pc staat niet te vol en vastlopen doet hij ook niet, ook wordt er geen enkele foutmelding gegeven.
Wanneer iemand een idee heeft kunnen we nog altijd eens proberen.
 
hetzelfde probleem

ik heb hetzelfde probleem, gisteren werkte alles nog prima en nu zijn er enkele mappen waar de muziektaken niet werken, er zijn dus nog wel mappen waar hij wel werkt

groetjes
 
kijk eens in my shared folder bij extra>mapopties>bestandstypen even kijken waar die op staat?
 
het is een audiocd bestand, maar dat zijn de mappen die het nog wel doen ook.

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan