Microsoft Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
Op mijn PC werk ik met Windows XP Professional. Mijn intern geheugen is 512 MB en mijn harde schijf is 200 Gb. Als ik nu Microsoft Outlook 2003 wil starten krijg ik de volgende mededeling:
"Kan Microsoft Oulook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. De server is niet beschikbaar. Neem contact op met de beheerder als deze situatie zich blijft voordoen".
Contact met de beheerder heb ik nog niet opgenomen. Weet iemand wat hier de oorzaak van is.
 
Ik neem aan dat dit een computer is die gewoon thuis staat.
Heb jij thuis een netwerk waar de software op een server staat.
Zo nee dan zou ik de software maar eens opnieuw installeren en dan met administrator rechten.
Je hoeft de beheerder niet in te schakelen hoor.
 
Microsoft Office 2003 is opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde. Hoe kan ik instellen dat ik als een administrator ben ingesteld.
 
als je je inlog scherm krijgt dan druk je op
ctrl-alt en twee keer op del
Nu komt de naam administrator, als jij tijdens de installatie van xp hier geen wachtwoord ingevuld hebt, dan laat je het leeg en klikt dan gewoon op ok.
Nu ben jij als administrator ingelogd.
 
Het programma is opnieuw geinstalleerd met administrator rechten. Maar het probleem blijft ongewijzigd van kracht. Ik snap er nu helemaal niets meer van. Gaarne een oplossing.
 
Het lijkt erop dat hij verbinding probeerd te maken met een exchange server, heb je die ?
 
Verbinding maak ik altijd met Wanadoo. Ik weet dus niet of dat met een exchange server is.
 
Blijf ik dus zitten met de vraag wat ik moet doen om dit probleem op te lossen. Het verbaast me dat ook na iedere nieuwe installatie van Microsoft Office 2003 het probleem blijft bestaan.
 
Dat is dus ook juist het probleem, normaal gesproken zou een herinstall het probleem moeten verhelpen. Ikga nog wel even voor je zoeken, mocht ik wat vinden dan zal ik het zo snel mogelijk posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan