fout bij gebruik dvd shrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
400
bij het comprimeren van een dvd via dvd shrink geeft hij deze fout (zie bijlage)

Hij stopt dan met het inlezen. Wie weet wat het probleem is

alvast dank!
 

Bijlagen

  • dvd shrink.jpg
    dvd shrink.jpg
    47,8 KB · Weergaven: 91
is het een originele dvd of is het al een kopie die je probeerd in te lezen ???

probeer anders eens om met dvd decrypter om de files naar je hd te laten schrijven.
 
reactie

tazman het is een origineel
en die decrypter hoe moet dat?

gr. en bedankt voor je reactie
 
ik heb net hetzelfde probleem, bij originele en gekopieerde dvd's komt het voor.

is er wat aan te doen, heb ookal met dvd decryptor geprobeerd maar ook deze geeft een fout...

Iemand een oplossing?

PS: het is sowieso een beveiliging, met bv clonecd of nero kan je de beveiliging mee kopieren maar dan past de data weer niet op een dvd-schijfje... Het moet dus gecomprimeerd worden...
 

Bijlagen

  • clipboard01.jpg
    clipboard01.jpg
    80,4 KB · Weergaven: 48
dit is de fout bij dvd decryptor bij een dvd die ook bij dvd shrink niet werkt: zie bijlage
 
68 kb...
 

Bijlagen

  • naamloos2.jpg
    naamloos2.jpg
    68,8 KB · Weergaven: 51
dvd shrink fout

leuk (aan de ene kant) dat anderen dus kennelijk ook dit soort storingen hebben. Het rare is dat ie het soms wel doet. Nu geeft hij dus permanent foutmeldingen met dvd shrink.
wie weet mag het inderdaad zeggen.
 
Het lijkt erop dat hij gewoon niet vanaf je rewriter kan lezen. Als je een dvdrom hebt probeer het daar dan eens mee
 
een dvdrom heb ik helaas niet, het is eigenlijk gewoon vreemd dat niemand met een oplossing komt.

Conclusie:
sommige dvd's kun je dus gewoon helemaal niet kopieren...
...einde conclusie
 
heb gisteren een dvd gekopieerd, een originele met dvd shrink. Helemaal geen problemen gehad, alles verliep prima.
Nu steek ik de gekopieerde dvd er terug in om deze opnieuw te kopieren met dvd shrink, bij de analyse (eerste stap) stopt hij weer na 50% en geeft de bekende foutmelding van redundantiecontrole...

het is toch wat vreemds...
 
dvd shrink

bij mij doet hij het bij beiden niet zowel dvd brander als dvd speler
 
raar

raar deze foutmelding Doorgaans zijn er geen problemen met DVD shrink maar nu doet ie niets meer.

uiteindelijk zegt ie ook dat er onvoldoende ruimte op de schijfjes staat. Kent niemand dit prrobleem?
 

Bijlagen

  • status.jpg
    status.jpg
    61,3 KB · Weergaven: 35
Vandaag had ik het probleem (redundantiecontrole) ook met een dvd.. Hij stopte ook op ongeveer 8%. Heb de dvd eruit genomen en afegveegd met zachte doek en toen was het probleem opgelost.
Misschien een hint? Kan misschien een kleinigheid zijn die op de dvd zit die voor problemen zorgt. Ik had er in elk geval geluk mee.
Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan