ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad Hankey

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2002
Berichten
200
Ik heb een voledige dvd op mijn schijf staan die ik wil branden met ondertiteling.Ik heb al verschillende programs geprobeert maar niets wil.Is er iemand die een goed programa weet?Alvast bedankt
 
hoe dan want bij mij lukt dat niet krijg der geen ondertitleling bij

laat maar heb het al niet vergenoeg doorgeklikt
 
Laatst bewerkt:
eigelijk toch een vraagje kun je ook instellen dat je der niet alleen met dvd - mee hoeft te branden want ik heb alleen maar dvd +
 
Je brandprogramma stelt zelf vast welk type DVD er in je apparaat zit (+ of - ) en zal zich daarnaar aanpassen, daar kan (en hoef) je zelf niets aan in te stellen. Moet je brander natuurlijk wel + en - ondersteunen, als dat niet zo is, krijg je vanzelf de melding dat je er een geschikt media in moet stoppen.
 
k kan met nero dvd+ rw branden die zit der met filmmichine ook in maar toch zegt hij dat ik dvd -r(w) er in moet doen
 
Wat is het merk en type van je brander en hoe groot is de film die je wilt branden?
 
BenQ DVD RW DW822A +/- DVD-RW 8X is mijn brander.
De film is 698 mb groot en is xvid(avi) formaat.

en ik heb het tenet nog een keer geprobeerd en nou kreeg ik deze foutmeling (zie bijlage).

weer een paar uurtjes voor niks:( .
wat betekent dit??

en nog een vraagje bij Encoders kan ik drie verschillende aanklikken maar alleen bij QuEnc (beta) pakt hij hem en bij Cinema Craft Enc. en Canopus Procoder pakt hij hem niet.
heb ik dan nog iets meer nodig??
 
Ik heb het onderhand verschillende keren geprobeerd met verschillende films om er een dvd van te maken en deze als dvd folder op mijn harde schijf te laten plaatsen, maar ik heb nog nooit een volledige film ervan gekregen, en om nou te zeggen dat het sneller gaat als tempgenc vond ik ook niet
 
Geplaatst door natascha26
Ik heb het onderhand verschillende keren geprobeerd met verschillende films om er een dvd van te maken en deze als dvd folder op mijn harde schijf te laten plaatsen, maar ik heb nog nooit een volledige film ervan gekregen, en om nou te zeggen dat het sneller gaat als tempgenc vond ik ook niet

hoe bedoel je nooit een volledige film erven gekregen. kreeg je steeds fout meldlingen of zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan